Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Border collie geniet van het zonnetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Border collie geniet van het zonnetje


  • #2
    Re: Border collie geniet van het zonnetje

    mooi décor en goed net , jammer dat de hond niet naar de camera kijkt.
    Grts JM

    Comment


    • #3
      Re: Border collie geniet van het zonnetje

      Niet echt geslaagd als je het mij vraagt, de hond kijkt eigenlijk naar de verkeerde kant, dus hij kijkt uit het beeld
      Daardoor wordt de rechterzijde van de opname overbodig, en van waar komt die waas die over de opname ligt ?
      Er loopt hier trouwens een draadje waarin er geklaagd wordt dat mensen van de paden afwijken en op de bloemen gaan staan om toch maar dit soort opnames te kunnen maken ;-)

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Border collie geniet van het zonnetje

        De waas is een bewuste keuze, gemaakt tijdens het opnemen, gecreëerd door een plastic zakje met een gat in over de lens te trekken. Hiervoor heb ik gekozen om het beeld luchtiger te maken en meer de lente-sfeer te benadrukken.
        Of je dat mooi vind, is persoonlijke smaak, ik vind allesinds van wel, maakt het beeld minder plat.

        Zoals je kan zien, ligt de hond niet óp de bloemen, maar op een deel ervoor waar dus geen bloemen staan. Ikzelf stond wel steeds op het wandelpad, en heb er rekening mee gehouden dat de hond niet op de bloemen zelf zou gaan liggen.

        De rechterkant staat er nog op omdat ik de omgeving wou behouden, ik heb verschillende uitsnijdingen geprobeerd, en ik vond ze allemaal minder fijn ogen dan het geheel.

        Comment

        Working...
        X