Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Dardeche, final.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Den Dardeche, final.


    Laatste foto die ik hier zal plaatsen uit de Dardeche reeks. Merendeel van de foto's uit de reeks zijn inderdaad niet sterk genoeg (of niet BD-genoeg ?) om als enkele foto en eyecatcher "perfecte compositie, perfect licht, perfect moment" gepresenteerd te worden, dat kan je goed zien aan de (niet-)reacties die op de foto's gekomen zijn (waar ik geen probleem mee heb hoor, integendeel), maar ik hoopte toch een bepaald sfeertje te schetsen.

    Ik denk namelijk niet dat het nodig is om alleen maar foto's te presenteren die HoF ambities hebben, gewoon een reeks foto's kan mijzelf ook ten zeerste bekoren.

    Deze foto's, en nog wat extra beelden die iniet in dit forumonderdeel gepasseerd zijn, zijn gecentraliseerd in het album : http://forum.belgiumdigital.com/album.php?albumid=1630



    De laatste foto is er eentje van tijdens een bij momenten vrij pittige en maar wel schitterende wandeling naar de top van de Dent de Rez, ergens in het massief ten noorden van St Remèze. Veel top is hier niet te zien, eenmaal je door de kalkrotsen gekropen bent (bij momenten letterlijk) kom je op een enorm plateau met de tipische vegetatie.




    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Den Dardeche, final.

    Zeer mooi, uitstekende compo, er zal wel iemand langskomen die onderaan meer ruimte wil, maar dit is jouw keuze.
    Persoonlijk zou ik de lucht wat donkerder maken.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Den Dardeche, final.

      Vind hem zo erg mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Den Dardeche, final.

        Mooi boompje
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Den Dardeche, final.

          Mooie fotogenieke boom en staat er prima op
          Spijtig dat je er al mee stopt, had gehoopt op wat weidsere kenmerkende beelden van die mooie streek

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Den Dardeche, final.

            bedankt allen voor de commentaren, op deze en de (vele) andere die er geweest zijn. Zoals iets hoger gezegd : nog een aantal andere zijn te vinden in een album : http://forum.belgiumdigital.com/album.php?albumid=1630


            Ja Sieg, die weidsere beelden, die zijn er idd. niet in mijn eigen samengestelde den dardeche streek.

            Het was ook nogal veel slecht weer in onze vakantieweek, niet ideaal voor grootsheid, en, het is zowiezo niet mijn ding. Ik vertoef al dertig jaar in de bergen, ben vijf keer op trekking geweest in Nepal en daar is mijn geest kapot gemaakt geweest. Ik heb daar de meest fenotastische dingen gezien en meegemaakt dat alles sedertdien op de kemmelberg lijkt (al kan je bij goed weer aan de kant van de monteberg tot in Engeland kijken). Ben ooit in British Columbia geweest, en zelfs dat kon me kwa groots en weidsheid niet echt beroeren. Dit jaar gaan we met het ganse gezin naar de het zuidwesten van de states. We zullen er niet de klassieke elke dag 400km rondrit doen, maar wel Zion, Bryce, Grand Canyon, Sequoia en een ganse week in Yosemite zitten. Ik hoop ginds wel wat weids en grootsheid terug te vinden. Al is het wel een gezinsvakantie met mobilhome, en zullen de prioriteiten daar op liggen ipv op fotos fotos fotos.


            Ik heb een 17-35mm lens, maar gebruik die amper. Ben nu eenmaal meer aangetrokken door het landschap in het landschap dan de weidse weidsheid.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Den Dardeche, final.

              Voor mij de beste van de reeks
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: Den Dardeche, final.

                Compo is goed alsook het einde (van de serie), deze dode boom heb je dus prima als afsluiter gebracht !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Den Dardeche, final.

                  Deze foto kan mij bekoren!

                  Comment

                  Working...
                  X