Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

File E314 Lummen richting Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • File E314 Lummen richting Leuven

    Op maandag 6 mei zou ik om 8 uur 's morgens in Gasthuisberg Leuven moeten zijn voor een ingreep . Nu vroeg ik mij af hoe vroeg ik zou moeten vertrekken om de file, die normaal al in Aarschot begint , voor te zijn . Ik vertrek van uit Beringen .

  • #2
    Re: File E314 Lummen richting Leuven

    Om 6.30 staan ze bijna stil tussen Kessel Lo en Leuven....de file ga je op dat uur niet voor zijn.
    En om 8u inchecken in GB duurt ook nog wel eventjes, het goede nieuws is dat iedereen daar rustig mee omgaat.

    Probeer op tijd ginder te zijn en lees daar een boekje als je te vroeg bent. Geen nood om daar opgefokt toe te komen...

    Succes met de ingreep!

    Comment


    • #3
      Re: File E314 Lummen richting Leuven

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Op maandag 6 mei zou ik om 8 uur 's morgens in Gasthuisberg Leuven moeten zijn voor een ingreep.
      Ik weet niet, maar bij mij is 6 mei een vrijdag.
      En maandag of vrijdag is een groot verschil op de baan.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: File E314 Lummen richting Leuven

        Sorry , moet 6 juni zijn .
        Dus zeker voor 6 uur vertrekken !!!

        Comment


        • #5
          Re: File E314 Lummen richting Leuven

          Wat ook kan:

          E314 richting Leuven eraf in Aarschot
          Naar het gouden kruispunt richting Leuven
          Baan Diest-Leuven (N2 denk ik afslaan richting Pellenberg naar de Tiensebaan richting Leuven richting E40 haasrode
          Haasrode E40 richting Brussel naar verkeerswisselaar E314 af richting Gasthuisberg.

          YMMV
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: File E314 Lummen richting Leuven

            Ge hebt al een kwartier nodig om u te parkeren en naar binnen te gaan.
            Aan de inschrijvingen kan je soms snel bediend zijn, maar tot een half uur is niet uitgesloten.
            Moet ge om 8u op de dienst zijn of aan de inschrijving?
            Sommige diensten is nog 10 minuten stappen vanaf de inkom.

            En ik ga er nu van uit dat je op Gasthuisberg (Herestraat) zelf moet zijn en niet in een van de andere afdelingen in het oude St. Pieter of St. Rafael want daar worden ook sommige ingrepen gedaan.

            Op de snelweg kan inderdaad redelijk wat file zijn, maar alternatieve wegen zijn vaak niet sneller.
            Ik zou toch om 6u vertrekken.

            Maar mogelijks bellen ze u een dag of twee vooraf nog om een correcter tijdstip af te spreken ... valt geregeld voor dat ze dan zeggen dat je ook later mag komen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: File E314 Lummen richting Leuven

              Ik moet de auto op de parking van het Gasthuisberg ziekenhuis zetten maar moet mij aanmelden in het dagziekenhuis wat blijkbaar langs Gasthuisberg ligt . Inderdaad , ze bellen mij nog op de dag voor de opname .
              Last edited by noliko; 24 april 2016, 14:19. Reden: Aanvulling .

              Comment


              • #8
                Re: File E314 Lummen richting Leuven

                dat inschrijven is normaal niet zo een probleem hoor, ja kan dat meestal vlot doen aan de automaten (met je idenditeitskaart)

                Comment


                • #9
                  Re: File E314 Lummen richting Leuven

                  Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                  dat inschrijven is normaal niet zo een probleem hoor, ja kan dat meestal vlot doen aan de automaten (met je idenditeitskaart)
                  Ik ben nu niet 100% zeker, maar voor het dagziekenhuis moet je niet langs de hoofdingang om er (eventueel met de automaten) in te schrijven. Inschrijven gebeurt in het daghospitaal (vlak naast de ingang spoed) zelf. Wachttijd bij het inschrijven is er niet of nauwelijks. File op de E314 zal er wel zijn, maar tenzij er ergens een ongeval is gebeurd loont het rijden via sluipwegen niet. Neem ruim je tijd en geen stress. Begin juni is het vaak al wat rustiger op de E314 maar file mag je op rekenen, vooral bij regenweer. Check Google Maps of iets dergelijks voor de omvang van de file in te schatten.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Re: File E314 Lummen richting Leuven

                    Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                    dat inschrijven is normaal niet zo een probleem hoor, ja kan dat meestal vlot doen aan de automaten (met je idenditeitskaart)
                    Onlangs nog geweest en automaten konden enkel gebruikt worden voor onderzoeken op afspraak, voor opnames moest men ticket nemen en aanschuiven.
                    Daghospitaal is inderdaad iets anders geregeld.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: File E314 Lummen richting Leuven

                      Op google maps kan je nakijken hoe lang dat teaject op bepaalde dagen en uren zal duren.
                      Ik zou ook om 6h vertrekken.

                      Veel succes met de ingreep.

                      Comment


                      • #12
                        Re: File E314 Lummen richting Leuven

                        Koppel het aangename aan ht noodzakelijke en maak er de zondag een uitstap van, neem een hotelkamer.

                        Comment


                        • #13
                          Re: File E314 Lummen richting Leuven

                          Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                          Koppel het aangename aan ht noodzakelijke en maak er de zondag een uitstap van, neem een hotelkamer.
                          Van Beringen naar Leuven/Brussel is iets wat duizenden mensen dagelijks doen om naar hun werk te gaan ... dat is nu ook niet echt iets onoverkomelijk dat je daarvoor een dag vroeger moet vertrekken. ☺
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment

                          Working...
                          X