Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het bos in....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Het bos in....

    Gisteren geprobeerd om ook wat van die vele mooie foto die hier verschijnen te fotograferen, maar of het mijn gelukt is??? Graag jullie beoordeling!



    bosanemoon
    by Katrien Deblauwe, on Flickr



    boshyacint_2
    by Katrien Deblauwe, on Flickr



    boshyacint_1
    by Katrien Deblauwe, on Flickr

    Bedankt om te kijken en jullie mening te geven!

    Mvg Katrien
    Last edited by Katrien1957; 23 april 2016, 05:11.
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Het bos in....

    3 verschillende foto's daarom ook 3 verschillende (persoonlijke) opmerkingen.
    1. Het meest linkse blad zou ik wat blurren en de compo zou ik in 2/3 formaat zetten. Ik vind deze de beste van de drie. Scherpte zit hier prima met de druppeltjes als extra
    2. Scherpte zit hier ook juist en de linker bovenkant geeft een mooie dromerige sfeer weer. Alleen staat dit nogal krap tegen de kant en geeft de rechterkant niet veel meerwaarde meer.
    3. Misschien hier een stuk van de bovenkant weglaten. Hier mooie frisse complementaire kleuren.

    Zoals gezegd, dit zijn enkel persoonlijke opmerkingen maar misschien beter dit als niets hé
    Zeker 3 foto's waar je verder kunt op bouwen maar met uw creativiteit zal dit wel geen probleem zijn zeker.
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Het bos in....

      Bedankt om de 3 foto's te beoordelen, zo laag bij de grond is eigenlijk niet zo mijn terrein (meer) maar wou het eens proberen en vandaar 3 foto's die ik zelf de moeite vond om te laten
      beoordelen in één topic, ik dacht dan weet ik het direct waar ik sta! Maar blijkbaar is het beter één per één te posten
      Zal met je opmerkingen de foto's eens bewerken!

      Mvg Katrien
      Last edited by Katrien1957; 23 april 2016, 05:07.
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Het bos in....

        1) Voor mij mag deze iets meer scherptediepte hebben.
        2) Deze vind ik heel mooi, dromerig, misschien een vierkante uitsnede van maken (rechts er af)?
        3) Mooie kleuren, is dit een dubbele belichting? Zou deze ook vierkant maken (bovenkant er af).
        Creatieve benaderingen!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Het bos in....

          De tweede is voor mij ook duidelijk de betere, bij de andere twee mis ik ook scherpte-diepte.
          Groetjes--------
          ----------Ludwig

          Comment


          • #6
            Re: Het bos in....

            Voor mij is de tweede ook de beste.
            Mooi dromerig plaatje, daar hou ik van.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment

            Working...
            X