Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glenelg + alternatief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Glenelg + alternatief

    iso 200
    f/8
    s 1/800

    alternatief :


    Origineel:

    Last edited by philitalia; 23 april 2016, 06:42.
    Mvg Philip

  • #2
    Re: Glenelg

    De lage wolkenpartij maken het beeld bijna surrealistisch. ik vind hem mooi en dromerig. De figuur links zou ik wegdoen want daar zie ik de meerwaarde niet van in. Had anders geweest moest die rechtop had gestaan en naar de zee had gekeken.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Glenelg

      Beetje bleekjes geheel.
      Zou ook iets van de bovenkant afhalen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Glenelg

        Inderdaad wat bleekjes, maar ook teveel verzadiging. De kleur van het strand doet me eerder denken aan de aarde in de Westhoek.
        De persoon zou ik wegklonen en ben ook voorstander om bovenaan iets weg te knippen.
        Die wolken 'trein' vind ik wel heel mooi zo laag boven de einder.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Glenelg

          de wolkentrein is idd. magisch. voor de rest van de foto volg ik mijn voorgangers.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Glenelg

            Kleuren mogen voor mij blijven maar zou ook een stuk van de bovenkant doen. Denk dat dan de wolken nog beter tot hun recht gaan komen.
            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Glenelg

              Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
              Kleuren mogen voor mij blijven maar zou ook een stuk van de bovenkant doen. Denk dat dan de wolken nog beter tot hun recht gaan komen.
              Ik volg hierin, wel mooie wolkjes

              Comment


              • #8
                Re: Glenelg

                Mooie klassieke foto en zeer knap van lijnen die een perfect evenwicht verzorgen in het beeld. De ruimte zou ik niet verkleinen nog knippen want daarvoor dient ze ! Uniek van wolkenspel. De kleur kan een persoonlijke keuze zijn alsook de persoon.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Glenelg

                  Mooie opname en voor mijn part prima vastgelegd

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Glenelg

                    Dank voor de reacties.
                    Ik heb een alternatieve versie geplaatst rekening houdend met de bemerkingen.

                    De kleuren/saturatie heb ik opzettelijk gelaten zoals ze zijn omdat dat de situatie was. Ze zijn niet opgetrokken in de bewerking.
                    Mvg Philip

                    Comment

                    Working...
                    X