Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rizzanese

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rizzanese

    Riviertje op Corsica waar duchtig op forel gevist wordt.
    Een stapje vooruit en ik had de boombladeren bovenaan kunnen vermijden, maar ik koos er bewust voor ze in beeld te nemen omdat ze volgens mij bijdragen aan het dieptezicht.
    Benieuwd of ik er al dan niet goed aan gedaan heb.


  • #2
    Re: Rizzanese

    Voor mij geeft de visser een boeiende extra aan deze foto. Beetje twijfel over de blaadjes bovenaan.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Rizzanese

      Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
      Voor mij geeft de visser een boeiende extra aan deze foto. Beetje twijfel over de blaadjes bovenaan.
      Zo dacht ik ook
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Rizzanese

        mooi!
        De blaadjes geven een zekere "zuig"kracht je wordt haast in de kolkende rivier getrokken. Voor mij heb je een goede keuze gemaakt...
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • #5
          Re: Rizzanese

          Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
          mooi!
          De blaadjes geven een zekere "zuig"kracht je wordt haast in de kolkende rivier getrokken. Voor mij heb je een goede keuze gemaakt...

          Mij storen de de bovenste takken ook niet. Mooi beeld.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Rizzanese

            Takken bovenaan in beeld bij bos of boomtoestanden (als deze ook zichtbaar zijn) storen me heel zelden, dus hier zeker niet. Mooi met die visser in actie.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Rizzanese

              de repoussoir van boven uit.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Rizzanese

                Toch blij dat ook jullie denken wat ik dacht bij mij het maken van deze foto.
                Dank aan allen voor de reacties.

                Comment


                • #9
                  Re: Rizzanese

                  Mooie opname, die voorhangende takken zijn zeker geen storende elementen, integendeel, persoonlijk zou ik deze zelfs nog wat meer licht geven.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rizzanese

                    Mooie compo en blaadjes geven toch iets meer diepte aan de foto
                    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rizzanese

                      Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
                      Mooie compo en blaadjes geven toch iets meer diepte aan de foto
                      Ik volg, ze storen niet, mocht het 1 takje zijn dan had ik misschien anders gereageerd

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rizzanese

                        Mooie opname en doet het vakantiegevoel al weer aanwakkeren
                        De bladeren boven zou ik persoonlijk wat lichter afwerken, op die manier worden ze minder zwaar

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rizzanese

                          Mooie foto en laat de blaadjes er maar aan voor mij...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rizzanese

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                            Mooie opname en doet het vakantiegevoel al weer aanwakkeren
                            De bladeren boven zou ik persoonlijk wat lichter afwerken, op die manier worden ze minder zwaar

                            grts
                            Sieg
                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Mooie opname, die voorhangende takken zijn zeker geen storende elementen, integendeel, persoonlijk zou ik deze zelfs nog wat meer licht geven.
                            Ik ga het lichter maken van de blaadjes toch eens proberen.
                            Zal wellicht niet eenvoudig zijn om de om-en tussenliggende lucht niet mee te verlichten, maar wie niet waagt niet wint.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rizzanese

                              Leuke plaat - de visser gaat wel een beetje op in de achtergrond
                              Peter
                              mijn website : klik

                              Comment

                              Working...
                              X