Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Dardeche, part 5.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Den Dardeche, part 5.


    Voortzetting van de serie wegens overdonderdend oorverdovend succes.

    Nog altijd duister weer, nog altijd natte omstandigheden. Deze groene oase, ergens langs de D246 richting Notre Dame de Lablachère (De Jorisroute voor de insiders) was me andere jaren nog niet opgevallen. Wat een zeer nat voorjaar kan doen...



    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Den Dardeche, part 5.

    Ik denk dat we een ander soort foto's van jou gewend zijn. Dit is even wennen geef het tijd
    Misschien hadden andere weersomstandigheden meer in je voordeel gespeeld maar dat heb je natuurlijk niet in de hand

    Deze heeft wel iets mysterieus.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Den Dardeche, part 5.

      was voor mij wel expliciet de bedoeling hoor om eens een ander kleurenpalet aan te spreken. de ganse serie is een foto of 40, maar geen paniek kga ze niet allemaal tonen ! (nog minstens eentje, misschien een paar meer, we zien wel)
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Den Dardeche, part 5.

        Door deze weersomstandigheden een wat flets beeld met wat weinig nuances.
        In een opener omgeving kon dat misschien wel beter werken.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Den Dardeche, part 5.

          Je ziet of ontdekt iets, het spreekt je aan, je legt het vast... zo kom je tot iets persoonlijks en dan is de opname al gelukt ! Het beeld, de woestenij, de inhoud spreekt mij minder aan.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Den Dardeche, part 5.

            Voor jou zal deze opname inhoudelijk je meer zeggen
            Voor mij zegt het iets minder, misschien door het grauwe

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Den Dardeche, part 5.

              interessante comments ! thanx !
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Den Dardeche, part 5.

                Jammer van de fletse lucht, maar het weer is het weer. Zeer mooie kleuren, en een mooie compo.
                ...leeg...

                Comment

                Working...
                X