Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rani

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rani



    Meningen welkom

  • #2
    Re: Rani

    Ik mis een beetje scherpte in haar gelaat, en wat licht in haar oogjes, de achtergrond/ondergrond vind ik ook niet echt fotogeniek.

    Ik besef dat ik hier veel kritiek geef op je foto, maar neem deze maar gewoon mee voor een volgende poging,
    want eigenlijk, ...de zaken waar ik kritiek op lever zijn heel eenvoudig op te lossen of te vermijden een volgende maal...

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Rani

      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
      Ik mis een beetje scherpte in haar gelaat, en wat licht in haar oogjes, de achtergrond/ondergrond vind ik ook niet echt fotogeniek.

      Ik besef dat ik hier veel kritiek geef op je foto, maar neem deze maar gewoon mee voor een volgende poging,
      want eigenlijk, ...de zaken waar ik kritiek op lever zijn heel eenvoudig op te lossen of te vermijden een volgende maal...

      D.
      De scherpte op het gezicht zit bij me goed ik denk dat dit is door het door een verkleiner te halen is. De ogen hou ik graag naturel. En de locatie was juist de bedoeling om deze mee in de foto te brengen

      Comment


      • #4
        Re: Rani

        De scherpte op het gezicht zit bij me goed ik denk dat dit is door het door een verkleiner te halen is. De ogen hou ik graag naturel. En de locatie was juist de bedoeling om deze mee in de foto te brengen.
        Als deze foto zo aan al je voorwaarden voldoet, dat is alles prima...

        D.

        Comment


        • #5
          Re: Rani

          Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
          De ogen hou ik graag naturel.
          Het een sluit het ander toch niet uit volgens mij?
          Groet, Philippe

          Meer en andere belekens op Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Rani

            Ik hou niet zoveel van haar expressie ( vooral de mond )
            Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

            Comment


            • #7
              Re: Rani

              Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
              Het een sluit het ander toch niet uit volgens mij?
              Wel de ogen zijn wel degelijk bewerkt hoor. Maar aan de helderheid enzo kom ik liever niet aan. Vindt het dan zo fake er uit zien. Maar natuurlijk ieder zen smaak hè... Maar ik neem dit mee voor de volgende Shoot 😊

              Comment

              Working...
              X