Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stef Bos Solo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Stef Bos Solo


    1 aan de vleugel




    2 Papa




    3 is dit nu later



    Last edited by kawaracer; 20 april 2016, 17:34. Reden: verkeerde link

  • #2
    Re: Stef Bos Solo

    Ook deze komen nu na het afstellen van mijn scherm te donker over, is dit bij jullie ook zo of staat mijn scherm nog niet goed?

    Comment


    • #3
      Re: Stef Bos Solo

      Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      Ook deze komen nu na het afstellen van mijn scherm te donker over, is dit bij jullie ook zo of staat mijn scherm nog niet goed?
      oogt bij mij niet te donker...

      Knappe reeks!
      Elke foto heeft iets unieks...
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • #4
        Re: Stef Bos Solo

        De 2e en 3e foto vind ik knap. De 1e is een goed idee, maar ik weet niet hoe het komt ,maar hij komt niet zo over als gewenst. Groetjes Johan

        Comment


        • #5
          Re: Stef Bos Solo

          Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          Ook deze komen nu na het afstellen van mijn scherm te donker over, is dit bij jullie ook zo of staat mijn scherm nog niet goed?
          bij mij ziet het er op de plaatsen waar het moet (gezicht) zeker niet te donker uit.
          ik heb het meer voor 1 en 2, de 3de weet ik niet zo, het moment kan ik niet goed plaatsen (lijkt eerder tussenin nummers genomen).

          Comment


          • #6
            Re: Stef Bos Solo

            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
            bij mij ziet het er op de plaatsen waar het moet (gezicht) zeker niet te donker uit.
            ik heb het meer voor 1 en 2, de 3de weet ik niet zo, het moment kan ik niet goed plaatsen (lijkt eerder tussenin nummers genomen).
            Het was een optreden met heel veel anekdotes als bindtekst, met telkens Bart Van den Bossche als rode draad. Bart was een vriend en klasgenoot van hem en het optreden was een intiem en concert als ode aan Bart en dit op vraag van een gemeenschappelijke vriend. Die laatste is inderdaad van tijdens de anekdote over het schrijven van 'is dit nu later' net voor hij het lied inzette.

            Comment

            Working...
            X