Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oranjetipje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] oranjetipje

    Mijn eerste macrofoto van 2016 alee het zijn er 2 aan jullie de keuze, 1 iets meer close andere iets ruimer.

    Gezocht tussen pinksterbloemen zat hij toch wel naast pinksterbloemen op boterbloem zeker, op 1 foto zijn de pinksterbloemen op achtergrond zichtbaar.




    dank voor jullie mogelijke reacties Casie

  • #2
    Re: oranjetipje

    Op de eerste foto heb je hem mooi in close-up en een mooie dof, maar wel heel hard licht... Misschien kan je dat verhelpen met de helderheid wat te temperen + contrast heel wat omlaag (dat doet het 'm dikwijls bij mij). #2 draagt hier dus mijn voorkeur weg. Staat er netjes op en mooie belichting.

    Edit: heb er zelf even aan gesleuteld en dit vind ik beter. Is maar een suggestie, he... misschien denken anderen er anders over.
    Last edited by Jolleke; 20 april 2016, 10:33.
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

    Comment


    • #3
      Re: oranjetipje

      Voor mij de tweede, met de ruimte en de pinksterbloemen op de achtergrond!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment

      Working...
      X