Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

momentje van rust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] momentje van rust


  • #2
    Re: momentje van rust

    Mooi natuurlijk licht
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: momentje van rust

      Ik snap het niet hoor. Je onderwerp zit tegen de rand van de foto en het raam trekt alle aandacht.

      Comment


      • #4
        Re: momentje van rust

        Leuke sfeer, maar het onderwerp bevindt zich achter een of andere plaat (menu?). De titel past niet bij de plaat. De sfeer redt edoch de foto...
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: momentje van rust

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Leuke sfeer, maar het onderwerp bevindt zich achter een of andere plaat (menu?). De titel past niet bij de plaat. De sfeer redt edoch de foto...
          klopt wel Henk47, als je de situatie in 't echt ziet valt deze plaat niet direct op, op de foto echter staat ze goed in de weg. Dank u voor uw positieve bijdrage.

          Comment


          • #6
            Re: momentje van rust

            Voor mij zijn dit twee foto's in eén, een binnen foto met sfeer licht, een drukke buiten foto met hard hevig licht.

            Voor mij werk deze combinatie hier niet, ... je hebt het jezelf natuurlijk heel moeilijk gemaakt

            Wat op het voorplan storend is, (paneel en kranten) is reeds gezegd...

            D.

            Comment


            • #7
              Re: momentje van rust

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Voor mij zijn dit twee foto's in eén, een binnen foto met sfeer licht, een drukke buiten foto met hard hevig licht.

              Voor mij werk deze combinatie hier niet, ... je hebt het jezelf natuurlijk heel moeilijk gemaakt

              Wat op het voorplan storend is, (paneel en kranten) is reeds gezegd...

              D.
              Dank je Fotodan, toch wou ik deze foto nemen en zou er later spijt van hebben dat ik hem niet genomen had. Voor mij werkte deze combinatie en contrast tussen binnen en buiten wel. Het is ook straatfotografie, extra licht enz.. had ik er natuurlijk niet voorhanden. Ik kan wel begrijpen dat voor mij die op de plaats gestaan heeft er wel sfeer inzit, zelfs de geur in dat café herinner ik me nog.

              Comment


              • #8
                Re: momentje van rust

                Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
                Ik kan wel begrijpen dat voor mij die op de plaats gestaan heeft er wel sfeer inzit, zelfs de geur in dat café herinner ik me nog.
                Het is vaak moeilijk om zelf genomen foto's objectief te beoordelen omdat je als fotograaf soms beïnvloed wordt, ondermeer door heerlijke geuren op een bepaalde plek, maar om die sfeer dan ook op foto over te brengen lijkt mij niet evident. Ik blijf erbij, en dat is niet om je de grond in te willen boren hoor, maar bij deze foto gaat mijn blik in de eerste plaats naar buiten, naar dat lelijke zeil dat daar hangt, en in de tweede plaats naar de tafel waar voor mij wat teveel rommel op staat. De sfeer die jij ter plaatse proefde zit voor mij niet in deze foto. Dat wil dan niet zeggen dat jij er niet tevreden over mag zijn natuurlijk.

                Comment


                • #9
                  Re: momentje van rust

                  Met het oplichten van de schaduwen krijg je misschien een heel andere foto. Ik zou het eens proberen ...

                  Jaja

                  Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Re: momentje van rust

                    Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    Met het oplichten van de schaduwen krijg je misschien een heel andere foto. Ik zou het eens proberen ...

                    Jaja

                    Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk
                    we gaan er eens aan werken, dank u

                    Comment

                    Working...
                    X