Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet zo fraai

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • niet zo fraai

    Als ge portretfoto's plaatst moet ge zien dat het model er geen nadeel van ondervind.
    Speciaal hier geplaatst daar in het originele topic de vrienden meekijken.
    Foto haalt zelfs den "HOF".
    Zie de foto van boudini en ge moet er eens op inzoomen want dat doen de vrienden ook. Hier komt het nadeel van de aldilens 50 mm naar boven.
    Heeft niks met het model te maken en is doodnormaal en zelfs met 2 muiskliks te verhelpen maar vrienden zouden er wel eens misbruik kunnen van maken.
    tot zover . . . .
    mil

    Foutje : Heeft niks met het model moet zijn : heeft niks met DIT model te maken.
    Sorry , maar nu misschien duidelijker.
    Last edited by Milleke; 19 april 2016, 22:02.

  • #2
    Re: niet zo fraai

    Beste mil,

    Ben heel benieuwd wie die vrienden zijn. Ik begrijp helemaal niets van dit verhaal...

    Jan

    Comment


    • #3
      Re: niet zo fraai

      Milleke toch, als het over de HOF van deze week gaat, die werd gekozen door mensen die goed weten waar ze mee bezig zijn.
      Dat vraagt veel werk en verdient respect.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: niet zo fraai

        Heb je bericht nu al 11 keer gelezen maar snap er nog steeds niets van.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: niet zo fraai

          Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
          Beste mil,

          Ben heel benieuwd wie die vrienden zijn. Ik begrijp helemaal niets van dit verhaal...

          Jan
          Dat model zal wel vrienden hebben zeker.

          Comment


          • #6
            Re: niet zo fraai

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Milleke toch, als het over de HOF van deze week gaat, die werd gekozen door mensen die goed weten waar ze mee bezig zijn.
            Dat vraagt veel werk en verdient respect.
            Lieven Lemake toch, aan het vele werk hier op de site van BD daar twijfel ik niet aan.
            Aan de mensen hun kwaliteiten twijfel ik ook niet. Respect !!
            Maar een foutje is vlug gemaakt en eigen fouten word meestal over gezien.

            Comment


            • #7
              Re: niet zo fraai

              Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
              Dat model zal wel vrienden hebben zeker.
              iedereen heeft behoefte aan vrienden.
              Ik snap er ook geen jota van. Wat bedoel je? Dat de foto enkel via vriendjespolitiek in de HOF is geraakt. Of ben je jaloers omdat jouw laatste foto's negatieve commentaar kregen? Of is het nog iets anders? Wie a zegt moet ook b zeggen.

              Comment


              • #8
                Re: niet zo fraai

                Oorspronkelijk geplaatst door jhoub Bekijk bericht
                Heb je bericht nu al 11 keer gelezen maar snap er nog steeds niets van.
                Brilleke opzetten.

                Comment


                • #9
                  Re: niet zo fraai

                  Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                  Lieven Lemake toch, aan het vele werk hier op de site van BD daar twijfel ik niet aan.
                  Aan de mensen hun kwaliteiten twijfel ik ook niet. Respect !!
                  Maar een foutje is vlug gemaakt en eigen fouten word meestal over gezien.
                  wat is de fout dan?

                  Comment


                  • #10
                    Re: niet zo fraai

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                    iedereen heeft behoefte aan vrienden.
                    Ik snap er ook geen jota van. Wat bedoel je? Dat de foto enkel via vriendjespolitiek in de HOF is geraakt. Of ben je jaloers omdat jouw laatste foto's negatieve commentaar kregen? Of is het nog iets anders? Wie a zegt moet ook b zeggen.
                    Jaloersheid is echt niet aan mij besteed ( ik ben echt niet goed ) en van vriendjespolitiek, dat betwijfel ik.
                    doe wat ik zeg en ge zult b kunnen zeggen.

                    Ik heb wel een foutje ontdekt in mijn opening : het heeft natuurlijk WEL met het model te maken maar niet specifiek met DIT model.

                    Comment


                    • #11
                      Re: niet zo fraai

                      Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                      Brilleke opzetten.
                      Met een brilleke ontwar je deze volstrekte wartaal niet, Milleke.

                      Te diep in het glaasje gekeken? Probeer het morgen nog eens.

                      Jan

                      Comment


                      • #12
                        Re: niet zo fraai

                        nb, lang geleden dat ik zo'n absurde discussie op een forum heb gezien. Ben echt benieuwd wat Milleke probeert duidelijk te maken. Voer voor psychologen...

                        Jan

                        Comment


                        • #13
                          Re: niet zo fraai

                          Linkje Milleke, niemand weet hier waar over je het hebt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: niet zo fraai

                            Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                            Met een brilleke ontwar je deze volstrekte wartaal niet, Milleke.

                            Te diep in het glaasje gekeken? Probeer het morgen nog eens.

                            Jan
                            Moet u teleurstellen Jan.
                            Drink alleen maar uit een tas.
                            Ge reageert voor dat ge het gesnapt hebt, dus slaap er maar eens een nachtje over.

                            Comment


                            • #15
                              Re: niet zo fraai

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Linkje Milleke, niemand weet hier waar over je het hebt.
                              Topic is al meer dan 100 keer bekeken en er zijn nog geen 100 reacties.
                              Ik vermoed dat de mensen die niet reageren het wel gesnapt hebben en dat was ook mijn bedoeling.

                              Comment

                              Working...
                              X