Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shadows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Shadows

    Foto genomen op locatie, 1 speedlight in octabox aan de linker kant en reflectiescherm aan de rechter kant.


  • #2
    Re: Shadows

    Als ik eerlijk wil zijn,... dan zie ik een model met alleen haar neus belicht ?

    Comment


    • #3
      Re: Shadows

      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
      Als ik eerlijk wil zijn,... dan zie ik een model met alleen haar neus belicht ?
      Bedankt voor uw eerlijke reactie.
      Ik ben er mij van bewust dat deze foto zeker geen hoogvlieger is, vandaar dat ik hem ook onder "oordeel" heb geplaatst
      Vallen en opstaan noemen ze dat zeker...☺

      Comment


      • #4
        Re: Shadows

        En oefening baart kunst, goed bezig!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Shadows

          Vallen en opstaan noemen ze dat zeker...
          Het had beter geweest met je speedlight en je reflectie scherm een halve meter meer naar voren te plaatsen, denk ik...

          Comment


          • #6
            Re: Shadows

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Het had beter geweest met je speedlight en je reflectie scherm een halve meter meer naar voren te plaatsen, denk ik...
            Heb ik nadien ook beseft. Ik vond het wel wat hebben, maar na uw opmerking moet ik toegeven dat enkel de neus belicht is

            Comment


            • #7
              Re: Shadows

              Er is nog wat werk aan de winkel, maar al doende leert men, je bent goed op weg
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: Shadows

                als je zegt dat dit op locatie is zou ik graag wat van die locatie zien... (al dan niet scherp, al dan niet ruim)
                maar dit lijkt alsof het in studio tegen donkere achtergrond getrokken is
                Groet, Philippe

                Meer en andere belekens op Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Shadows

                  Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
                  als je zegt dat dit op locatie is zou ik graag wat van die locatie zien... (al dan niet scherp, al dan niet ruim)
                  maar dit lijkt alsof het in studio tegen donkere achtergrond getrokken is
                  Dit was effectief wel mijn bedoeling om een donkere achtergrond te verkrijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shadows

                    ik mis catch lights
                    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                    Comment

                    Working...
                    X