Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kerktoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] kerktoren


  • #2
    Re: kerktoren

    Mooie kleuren.
    Lijkt wat bol te staan. En aan de bovenkant zou de horizontale lijn recht moeten lopen, nu links één lijn hoger dan rechts
    Aan de symmetrie kan er nog ook wat verbeterd worden. Wel moeilijk om te trekken denk ik.

    Comment


    • #3
      Re: kerktoren

      Ik ga mee in het commentaar van yelle, maar ik vind toch dat de kleuren en het licht het hier goed doen.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: kerktoren

        Bedankt beiden voor uw bevindingen.
        De foto is gemaakt uit de losse hand en ik heb nadien ook gemerkt dat de symmetrie niet volledig klopte.
        Een millimeterke het toestel kantelen geeft dit resultaat en dat is waarschijnlijk gebeurt bij het afdrukken. ( de druk op de ontspanknop ).
        Het beeld is hier geplaatst zoals het uit het toestel kwam.
        mil

        ps : de buitenkant van de toren kunt ge straks bewonderen in forum beginners onder dezelfde naam

        Comment


        • #5
          Re: kerktoren

          Symmetrie hoeft voor mij niet altijd omdat een a-symmetrische voorstelling soms veel boeiender van expressie is, maar hier lijkt een goede symmetrie toch een aanbeveling te krijgen. Sterke warme kleuren.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: kerktoren

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Symmetrie hoeft voor mij niet altijd omdat een a-symmetrische voorstelling soms veel boeiender van expressie is, maar hier lijkt een goede symmetrie toch een aanbeveling te krijgen. Sterke warme kleuren.
            Raymond,
            Dank voor uw bevindingen.
            Ik zou echt graag gezien hebben dat de symmetrie hier top was maar het is " old bibberhand " niet gelukt. Vind het voor mijn eigen echt spijtig.
            Maar toch: probeer maar een iets met lijnen en dan de camera iets uit de richting. Elke millimeter geeft een grote afwijking.
            En voor de arendsogen (met respect) : Ik stond ook niet volledig in het midden !!
            mil

            Comment


            • #7
              Re: kerktoren

              Kleuren en lichtinval en het lijnenspel zijn hier wel heel mooi.
              Misschien nog eens teruggaan om toch een symmetrische foto er uit te krijgen.
              Denk dat je dan een heel sterk beeld gaat bekomen
              Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

              Comment


              • #8
                Re: kerktoren

                Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
                Kleuren en lichtinval en het lijnenspel zijn hier wel heel mooi.
                Misschien nog eens teruggaan om toch een symmetrische foto er uit te krijgen.
                Denk dat je dan een heel sterk beeld gaat bekomen
                Ik denk om hetzelfde te bekomen dat ik dan ho....nchange moet hebben , laat staan beter te zijn.
                Heb er nog enkele opnames van maar vond dit de betere.
                Opdracht graag doorgeschoven naar u , of collega's . . . .

                Comment


                • #9
                  Re: kerktoren

                  Mocht voor mij gerust nog minder symmetrisch geweest zijn, het is toch een leuk kijkstukje met die kleurtjes, het licht en de dieptewerking
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X