Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We love Lou

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] We love Lou

    Een zalige tribute aan Lou Reed die op momenten akelig dicht komt.

    1




    2




    3


  • #2
    Re: We love Lou

    Sowieso voorkeur voor foto 2. Eventueel zou ik de instrumenten rechts wegklonen.
    Foto 1 vind ik eerder een portret, vrij mysterieus, maar wel jammer dat zijn rechteroog zich in een grote schaduw"vlek" bevindt. Kan jij natuurlijk niets aan doen, maar zelf zou ik deze foto wellicht niet posten.
    Foto 3 is in orde, wat mij betreft!
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #3
      Re: We love Lou

      Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
      Sowieso voorkeur voor foto 2. Eventueel zou ik de instrumenten rechts wegklonen.
      Foto 1 vind ik eerder een portret, vrij mysterieus, maar wel jammer dat zijn rechteroog zich in een grote schaduw"vlek" bevindt. Kan jij natuurlijk niets aan doen, maar zelf zou ik deze foto wellicht niet posten.
      Foto 3 is in orde, wat mij betreft!
      Het mysterieuze is idd wat ik in de eerste leuk vind, het oog was volledig zwart gemaakt en zat nu ook nog in de schaduw maar dat past voor mij wel helemaal ik de mysterieuze sfeer, voor een studioportret zou dat idd niet passen.

      Comment


      • #4
        Re: We love Lou

        ik heb net mijn scherm terug afgesteld, en nu komen deze foto idd te donker over.

        Comment


        • #5
          Re: We love Lou

          2e is inderdaad de beste. 3e is een mooi moment met die muzikanten op de achtergrond, enkel die schaduw in zijn gezicht vind ik minder.
          Ik vind dat 1 en 2 inderdaad nogal donker overkomen maar dacht dat je daar naar gewerkt had want Louis Reed is nogal een dank person. Groetjes Johan

          Comment


          • #6
            Re: We love Lou

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan Verbiest Bekijk bericht
            2e is inderdaad de beste. 3e is een mooi moment met die muzikanten op de achtergrond, enkel die schaduw in zijn gezicht vind ik minder.
            Ik vind dat 1 en 2 inderdaad nogal donker overkomen maar dacht dat je daar naar gewerkt had want Louis Reed is nogal een dank person. Groetjes Johan
            Ja de zonnebril vind langs ene kant wel een leuk gegeven, maar de schaduw die het oplevert is dan weer een last.
            De donkere sfeer is inderdaad wel iets wat ik er in wil houden maar het mag ook niet 'te' donker zijn.
            Last edited by kawaracer; 29 april 2016, 18:19.

            Comment

            Working...
            X