Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede service

    ik wil een lans breken voor een winkel met goede service , namelijk Kamera Express , ik heb een jaar of 3 geleden een samyang lens 35mm 1.4 gekocht van een particulier 250 euro of zo rond nieuwjaar laatst hoor ik een kloppend geluid als ik de lens naar beneden richtte en dan weer omhoog , de glasgroep was los gekomen alhoewel hij nog perfecte foto's maakt , heb ik hem ter reparatie binnen gebracht bij Kamera Express in Nederland Capelle aan den ijssel .
    de reparatie liet wel wat op zich wachten ,zij sturen ze ook op , als ik er om mocht gaan , heb ik ze buiten even getest maar het was niet goed op oneindig niet scherp en de scherpstelring ging niet tot het einde , ze maakten geen probleem keken er ook naar en zeiden die moet terug , weer een maand of twee, dan was ze nog niet goed de diafragma's gaven geen informatie door aan de camera , wat hij vroeger altijd gedaan had , wat die man dan deed verwonderde me ten zeerste ik had die lens daar niet gekocht was niet meer in garantie , ik kreeg een spinternieuwe lens ter waarde van 579 euro , als dat geen service is
    Last edited by koen1950; 18 april 2016, 12:22.

  • #2
    Re: Goede service

    Fijn om ook zoiets te horen. ik ken hun winkel enkel van Wilrijk .
    Heb ook daar een perfecte service gehad met een gebruikte lens die wel via hun kwam.
    Mag ook gezegd worden.
    M

    Comment

    Working...
    X