Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar gaat de zon ... + 'update'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Daar gaat de zon ... + 'update'

    Nog eentje van de paasvakantie.
    Commentaar en tips zijn zeker welkom


    Foto op een iets later moment:


    Zonsondergang 2 by cathyphp, on Flickr
    Last edited by Catje; 19 april 2016, 18:55. Reden: Toevoeging foto op later tijdstip
    Groetjes Catje.
    Website: Cathy's fotografie | Flickr: cathyphp | Instagram: cathy_fotografie

  • #2
    Re: Daar gaat de zon ...

    Hemels beeld... om bij weg te dromen.
    Het enige wat ik zou geven van commentaar is dat ene donkere wolkje rechts bovenaan, dat stoort me een beetje, maar anderen vinden dit misschien net een meerwaarde...

    Groetjes
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Daar gaat de zon ...

      De laagjes in de voorgrond vallen me in positieve zin op. Inderdaad een beetje dromerig.
      De zon staat een beetje braaf in het midden, naar mijn smaak.
      Een klein beetje opzij, had ook een mooie diagonale lijn van zon en wolkje naar de hoek opgeleverd.
      Maar niet te min een mooie , hoor.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Daar gaat de zon ...

        Een beeld dat goed op weg is naar vele mooie beelden !! volgende keer iets langer wachten totdat het zonnetje een beetje lager is
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Daar gaat de zon ...

          Voor mij wat teveel uitgebrand, dus langer wachten vooraleer de opname te maken
          Ik vind het geheel ook wat wazig overkomen, lijkt wel alsof er meerdere opnames boven elkaar liggen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Daar gaat de zon ...

            Bedankt iedereen voor de commentaar!

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Voor mij wat teveel uitgebrand, dus langer wachten vooraleer de opname te maken
            Ik vind het geheel ook wat wazig overkomen, lijkt wel alsof er meerdere opnames boven elkaar liggen

            grts
            Sieg
            Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
            Een beeld dat goed op weg is naar vele mooie beelden !! volgende keer iets langer wachten totdat het zonnetje een beetje lager is
            Bedoelen jullie met het langer wachten, de foto die ik toegevoegd heb?
            Groetjes Catje.
            Website: Cathy's fotografie | Flickr: cathyphp | Instagram: cathy_fotografie

            Comment


            • #7
              Re: Daar gaat de zon ...

              Mooie tweede, enkel de rotsen nog wat te donker, volgende keer meerdere belichtingen maken.
              De eerste heeft last van lensflare en kleurvervorming door de zon.
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: Daar gaat de zon ...

                dromerig beeld - knap
                Peter
                mijn website : klik

                Comment

                Working...
                X