Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marie-Sophie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Marie-Sophie

    Een model met weinig ervaring, en een fotograaf met weinig ervaring in het aansturen van modellen.
    Toch het ik er het beste van proberen te maken.
    Opbouwende kritiek meer dan welkom:


  • #2
    Re: Marie-Sophie

    Model is te gespannen en wil haar uiterste best doen voor zichzelf en tov de fotograaf door recht in de lens te kijken.
    Voor de rest niet slecht voor mij. Compo goed , dof goed , mooie bokeh en ik vind portret in zw reuze.
    Laat dat model dat meer doen, dan gaat die gespannenheid er wel af.

    Comment


    • #3
      Re: Marie-Sophie

      Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
      Model is te gespannen en wil haar uiterste best doen voor zichzelf en tov de fotograaf door recht in de lens te kijken.
      Voor de rest niet slecht voor mij. Compo goed , dof goed , mooie bokeh en ik vind portret in zw reuze.
      Laat dat model dat meer doen, dan gaat die gespannenheid er wel af.
      Ik kan u volgen, was ook niet 100% tevreden van de uitdrukking van het model, en dat vond ze zelf ook.
      Op deze foto staat de spanning inderdaad op haar gezich af te lezen (al was het misschien ook een beetje van de kou). Ik zal bij gelegenheid wel nog eens enkele foto's van deze sessie posten.
      Last edited by boudini; 17 april 2016, 12:17.

      Comment


      • #4
        Re: Marie-Sophie

        Ik ga proberen U een goede tip te geven.
        Als ge een flits hebt, gebruik die dan al richt ge ze weg van het model. Het model moet gewoon zien dat ge een foto neemt.
        Dan zet ge uw toestel op het maximum aantal foto's per seconde. Met al dat geflits weet dat model niet meer waar ze het heeft en die begint te lachen en met haar hoofd te rommelen.Daar komen ontspannen foto's uit.
        Niet verder vertellen . . . .

        Comment


        • #5
          Re: Marie-Sophie

          Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
          Ik ga proberen U een goede tip te geven.
          Als ge een flits hebt, gebruik die dan al richt ge ze weg van het model. Het model moet gewoon zien dat ge een foto neemt.
          Dan zet ge uw toestel op het maximum aantal foto's per seconde. Met al dat geflits weet dat model niet meer waar ze het heeft en die begint te lachen en met haar hoofd te rommelen.Daar komen ontspannen foto's uit.
          Niet verder vertellen . . . .
          Goede tip: ook voor iemand die constant zijn ogen sluit bij het fotograferen, neem ik aan?

          Comment


          • #6
            Re: Marie-Sophie

            Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
            Ik ga proberen U een goede tip te geven.
            Als ge een flits hebt, gebruik die dan al richt ge ze weg van het model. Het model moet gewoon zien dat ge een foto neemt.
            Dan zet ge uw toestel op het maximum aantal foto's per seconde. Met al dat geflits weet dat model niet meer waar ze het heeft en die begint te lachen en met haar hoofd te rommelen.Daar komen ontspannen foto's uit.
            Niet verder vertellen . . . .
            Bedankt voor de tip, maar voor de duidelijkheid, bij deze foto had ik gevraagd aan het model naar een triestige blik, met in het achterhoofd een zwart wit omzetting en een eerder sombere foto.
            Ik vind dat ze daar toch behoorlijk in geslaagd is, al is ze inderdaad wat te gespannen. Een lach bij dit model ging veel soepeler dan serieus of bedroefd kijken.

            Comment


            • #7
              Re: Marie-Sophie

              Mooie foto, maar ik heb betere uitdrukkingen op FB gezien.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Marie-Sophie

                Ik vind het Model haar expressie dan weer wel goed moet niet altijd een smile zijn of pose is duidelijk een portret
                zou eerder een gepaste naam erbij zoeken al weet ik dat het niet altijd makkelijk si soms moeilijker voor een benaming te vinden dan de foto zelf ......

                Comment


                • #9
                  Re: Marie-Sophie

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  soms moeilijker voor een benaming te vinden dan de foto zelf ......
                  Daar geef ik u gelijk in, bedankt voor de reactie(s)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marie-Sophie

                    @indrukwekkend : ogen sluiten is een vorm van gespannenheid.

                    @boudini : doe dat model de groeten. ze doet dat goed.

                    Comment

                    Working...
                    X