Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ardeche.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ardeche.


    Twee weken terug op vakantie geweest in den dardeche, reeds voor de 20ste keer.
    Normaliter is dat een sportweek à volonté, maar door de knieprobleemjes (die eindelijk in de goede plooi aan het vallen zijn), is daar niet veel van in huis gekomen.

    Het weer was bij momenten ook barslecht, maar fotografisch is dat soms wel een plusje. En het paste wel bij het soort foto's die ik wilde maken van de streek. Omdat sommige alleen tot hun recht komen in samenzicht met de andere zal ik hier dat reeksje wel niet helemaal kunnen tonen. Maar toch een paar proefjes.

    Deze is van langs de D4 boven Les Vans

    Update :




    Origineel :





    Iets grotere versie op de Flickr

    Last edited by Iegienie; 20 april 2016, 07:47.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Ardeche.

    De grote versie vind ik beter, de kleinere hier komt wat onscherper over in de voorgrond
    Prima vastgelegd al had ik toch iets anders verwacht uit de Ardeche

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Ardeche.

      dank voor commentaar, Sieg.

      De titel is dan ook wat verwarrend, eigenlijk had ik moeten schrijven Den Dardeche. Is een iets andere streek dan wat men meestal voor De Ardeche houdt.
      Ik zal er voor de volgende foto's wat op letten.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Ardeche.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        De grote versie vind ik beter, de kleinere hier komt wat onscherper over in de voorgrond
        Mee eens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Ardeche.

          Het was een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost had, en was het scherpte-gevoel hier op BD vergeten. De oorspronkelijke is ge-exporteerd uit Lr zonder bijverscherpen voor scherm.

          Eerst (een paar minuutjes) had ik een update met bijverscherpen "hoog", maar dat deed voor mij de sfeer verbrodden, daarom nu eentje met bijverschorpen "standaard".

          ik persoonlijk blijf het origineel net iets beter vinden, maar ja, ben dan ook notoir koppig. sorry for that.
          Last edited by Iegienie; 20 april 2016, 07:50.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Ardeche.

            Ik hou van je koppigheid
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X