Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

x-drive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • x-drive

    ben van plan mij een x-drive aan te schaffen kunnen jullie mij even met raad bijstaan? waar te kopen of bestellen en welk model?

  • #2
    Re: x-drive

    De smart-drive die in de aanbieding staat bij de Makro, is misschien een goed alternatief http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=48924

    Het toestel biedt ongeveer dezelfde functies als de x-drive. Je moet wel tevreden zijn met 20GB.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: x-drive

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe
      De smart-drive die in de aanbieding staat bij de Makro, is misschien een goed alternatief http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=48924

      Het toestel biedt ongeveer dezelfde functies als de x-drive. Je moet wel tevreden zijn met 20GB.
      de aanbieding in de makro in ondertussen wel voorbij, me dunkt.

      Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

      Comment


      • #4
        Re: x-drive

        Heb gisteren mijn X-drive pro afgehaald bij Memory Perfect in Keerbergen.
        Pracht van een toestel, zeer eenvoudige bediening.
        80 GB en MP3 player

        Kan het toestel reeds na 1 dag niet meer missen.
        Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
        Konica Minolta Dimage A2
        Lumix FX-30

        Comment


        • #5
          Re: x-drive

          memory perfect=geheugenkaart.be??

          Comment


          • #6
            Re: x-drive

            Oorspronkelijk geplaatst door Monty
            Heb gisteren mijn X-drive pro afgehaald bij Memory Perfect in Keerbergen.
            Pracht van een toestel, zeer eenvoudige bediening.
            80 GB en MP3 player

            Kan het toestel reeds na 1 dag niet meer missen.

            quanta costa??? oftewel... hoevel heeft u dat gekost???
            https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

            Comment


            • #7
              Re: x-drive

              Zelf heb ik ook een X-Drive en ben heel tevreden, op twee "details" na: de snelheid voor het copiëren van de CF kaart en de capaciteit van de batterij.

              Een goed alternatief lijkt mij de Compact Drive, tot nu toe enkel gevonden in Australië bij Exeltek en nog een andere verdeler. De prijs is zeker vergelijkbaar, hij is een pak sneller dan de X-drive (of om het even welk alternatief) en een volgeladen batterij gaat veel langer mee. Dit is echt wel een zwak punt bij mijn X-Drive, met mijn 256MB kaartje haal ik geen 2GB downloaden voor ik moet opladen. Dat belooft als mijn D30 het gezelschap krijgt van een 20D met een 2Gig kaartje

              Bart.
              Canon EOS 5D

              Comment


              • #8
                Re: x-drive

                Misschien is deze optie wel iets voor jou

                XDRIVE PRO VP300 + 30 HDD 4200RPM + Car Charger [XDPRO30]
                bij PIN te koop voor 143,1 euro, komt daarbij nog zo'n +/- 25 euro verzending (DHL).
                Prijs/kwaliteit een echte topper op dit moment

                Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                Comment


                • #9
                  Re: x-drive

                  De x-drive pro VP3310 met 80gb kost 279,- euro
                  Memory perfect is inderdaad geheugenkaart
                  Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                  Konica Minolta Dimage A2
                  Lumix FX-30

                  Comment


                  • #10
                    Re: x-drive

                    Mijn beslissing om 80gb te nemen was omdat ik tamelijk veel films download en hierbij gemakkelijk met vrienden kan uitwisselen
                    Je kan gemakkelijk 80 films stockeren op dit beestje
                    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                    Konica Minolta Dimage A2
                    Lumix FX-30

                    Comment

                    Working...
                    X