Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X-T1 MKII of X-T2... is dit hem ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji X-T1 MKII of X-T2... is dit hem ?

    Gaat dit de nieuwe Fujifilm X-T1 II worden ?

    Swifel schermen zijn omslachtig en onhandig IMHO... tenzij het er eentje is zoals op de Sony SLT-A99
    Dit is natuurlijk een persoonlijke mening.

    Ik ben fan van kantel schermen en zeker in deze vorm zoals dit hier voorgesteld wordt.
    Niet alleen horizontaal maar ook verticaal kantelen zou hier tot de mogelijkheden behoren.

    Verder ook nog 4K video ?
    Dubbele SD kaarten ?


    Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

  • #2
    Re: Fuji X-T1 MKII of X-T2... is dit hem ?

    Ik zie ook een joystick, tussen de menu dials en de Q-button, zoals op de X-Pro2!
    Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

    Comment


    • #3
      Re: Fuji X-T1 MKII of X-T2... is dit hem ?

      Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 Bekijk bericht
      Ik zie ook een joystick, tussen de menu dials en de Q-button, zoals op de X-Pro2!
      Die Q knop... die zit toch ook op de X-T1 ? of ben ik abuis ?
      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

      Comment


      • #4
        Re: Fuji X-T1 MKII of X-T2... is dit hem ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
        Die Q knop... die zit toch ook op de X-T1 ? of ben ik abuis ?
        Ik heb het over die joystick niet over de Q knop, joystick om het focuspunt sneller te verplaatsen.
        Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

        Comment


        • #5
          Re: Fuji X-T1 MKII of X-T2... is dit hem ?

          Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 Bekijk bericht
          Ik heb het over die joystick niet over de Q knop, joystick om het focuspunt sneller te verplaatsen.
          Ja juist, k'had je zin verkeerd geinterpreteerd
          Last edited by Funcky; 18 april 2016, 09:09.
          Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

          Comment

          Working...
          X