Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Hex


  • #2
    Re: Hex

    Sorry maar niet voor mij. Het zal wel aan mij liggen maar als het de bedoeling was om het gebouw te fotograferen dan staat er nogal vel in de weg... De struik in het midden zal het wel niet geweest zijn, om de struik vooraan in beeld te nemen, mikte je wat te hoog. Rechts een zwart gat... Hier zat ongetwijfeld veel meer in!
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

    Comment


    • #3
      Re: Hex

      Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
      Sorry maar niet voor mij. Het zal wel aan mij liggen maar als het de bedoeling was om het gebouw te fotograferen dan staat er nogal vel in de weg... De struik in het midden zal het wel niet geweest zijn, om de struik vooraan in beeld te nemen, mikte je wat te hoog. Rechts een zwart gat... Hier zat ongetwijfeld veel meer in!
      Ik volg volledig.
      Ik zie een prachtig gebouw op de achtergrond, die verstoord wordt door een struik.

      Comment


      • #4
        Re: Hex

        Zeker mee te nemen als souvenir, te algemeen en oppervlakkig als sprekende foto.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Hex

          Het geeft wel goed weer hoe het mooie gebouw zich situeert in deze prachtige tuin
          Maar ik denk ook wel dat je hier iets teveel van de voorgrond hebt mee willen nemen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X