Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitgavenstaat nog niet ontvangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitgavenstaat nog niet ontvangen

    Ik heb een Mastercard bij Argenta en normaal gezien zit de uitgavenstaat altijd op tijd in mijn brievenbus tussen de 9de van de maand en de 14de. Vandaag nog niets ontvangen. Ik veronderstel verloren gegaan in de post? Gebeurd wel vaker dat er bij ons post verloren gaat of dat de buren komen aanlopen met onze post ofdat wij post ontvangen van buren. Of zijn ze hier of daar aan het staken?

    Ik dacht misschien dat bij Atos iets was misgelopen omdat die hun firma in de buurt zit van Zaventem en met die aanslagen... draaide het misschien ginds in de soep?

    Ik heb alvast een kopie aangevraagd via de website mijnkaart.be

    Ben eens benieuwd. Want de vorige keer heb ik hun een e-mail gestuurd en een maand moeten wachten op antwoord (ze verontschuldigden zich wel voor het te late antwoord) en heb ook verschillende weken moeten wachten op kopies in de brievenbus. Ben eens benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren.

    Zijn er nog mensen die wachten op hun uitgavenstaat of is dit enkel bij mij?

  • #2
    Re: Uitgavenstaat nog niet ontvangen

    Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
    Ik heb een Mastercard bij Argenta en normaal gezien zit de uitgavenstaat altijd op tijd in mijn brievenbus tussen de 9de van de maand en de 14de. Vandaag nog niets ontvangen. Ik veronderstel verloren gegaan in de post? Gebeurd wel vaker dat er bij ons post verloren gaat of dat de buren komen aanlopen met onze post ofdat wij post ontvangen van buren. Of zijn ze hier of daar aan het staken?

    Ik dacht misschien dat bij Atos iets was misgelopen omdat die hun firma in de buurt zit van Zaventem en met die aanslagen... draaide het misschien ginds in de soep?

    Ik heb alvast een kopie aangevraagd via de website mijnkaart.be

    Ben eens benieuwd. Want de vorige keer heb ik hun een e-mail gestuurd en een maand moeten wachten op antwoord (ze verontschuldigden zich wel voor het te late antwoord) en heb ook verschillende weken moeten wachten op kopies in de brievenbus. Ben eens benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren.

    Zijn er nog mensen die wachten op hun uitgavenstaat of is dit enkel bij mij?
    heb net op mijn rekening gekeken en het geld is er al af, maar ook nog geen uitgavenstaat ontvangen.

    Comment


    • #3
      Re: Uitgavenstaat nog niet ontvangen

      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
      heb net op mijn rekening gekeken en het geld is er al af, maar ook nog geen uitgavenstaat ontvangen.
      Idem dito hier. Ik herinner mij vaag ergens iets gelezen te hebben dat er qua staten iets veranderd is, maar dat kan ik ook gedroomd hebben.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Uitgavenstaat nog niet ontvangen

        Normaal gezien heb je een mail ontvangen van Argnta, dat je geen uitgavestaat op papier meer krijgt.
        Je kan deze nu via internet bankieren bekijken.

        Daar kan je volgens mij nog wel aangeven dat je deze nog wel op papier wil ontvangen

        Mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: Uitgavenstaat nog niet ontvangen

          Hier ook wat vertraging, vandaag pas ontvangen, status MasterCard was wel online te volgen.

          Comment


          • #6
            Re: Uitgavenstaat nog niet ontvangen

            Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
            Normaal gezien heb je een mail ontvangen van Argnta, dat je geen uitgavestaat op papier meer krijgt.
            Je kan deze nu via internet bankieren bekijken.

            Daar kan je volgens mij nog wel aangeven dat je deze nog wel op papier wil ontvangen

            Mvg
            Dat zal het zijn. Die Duits, herinner me zijn naam niet meer, zal als langzaamaan bezit beginnen te nemen van mijn HD.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Uitgavenstaat nog niet ontvangen

              Ik heb geen e-mail ontvangen van Argenta... Heb ook geen internetbankieren.

              Zal maandag eens binnenspringen in de bank denk ik.

              Comment

              Working...
              X