Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat wordt ik nu beu zie ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dat wordt ik nu beu zie ...

    Telkens ik een filmpje wil afspelen op "de redactie", krijg ik de melding :" Deze video is nog niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw."
    Dit terwijl mijne pc altijd bijgewerkt is, ook de flash player ! Zowel op mijn win 7 desktop als op mijn win 10 laptop .
    Dit moest ik efkes kwijt...

    Heeft iets met VPN te maken lees ik .
    Last edited by toerist; 15 april 2016, 09:16.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

    Ik kijk normaal nooit naar deredactie.be, maar omdat je dit hier schrijft ben ik eens gaan loeren.
    Alle filmpjes waar een groen vierkantje met de witte driehoek (om te starten) bij staan, zijn perfect te bekijken.
    Misschien bedoel je iets anders ??

    Comment


    • #3
      Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Ik kijk normaal nooit naar deredactie.be, maar omdat je dit hier schrijft ben ik eens gaan loeren.
      Alle filmpjes waar een groen vierkantje met de witte driehoek (om te starten) bij staan, zijn perfect te bekijken.
      Misschien bedoel je iets anders ??
      Wel, bij mij niet ...
      Moet ik nu Stevie hebben of zo ?
      Update, dat filmpje van de premier werkt wel, anderen weer niet, zoals dit en dit .
      Last edited by toerist; 15 april 2016, 10:40.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

        Het filmpje van McCartney is hier ook goed te bekijken.
        Verder ben ik een leek op dat gebied, maar je weet nu toch al dat het hier wel werkt.

        Comment


        • #5
          Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

          Spijtig voor mij, maar met de juiste parameters vind ik het wel op YT.
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #6
            Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

            al eens geprobeerd via een andere browser te kijken?

            als dat wel werkt zou ik eens alles verwijderen van coockies en temp.files
            Dan zien of die browser up to date is en alle instellingen nakijken...
            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
            Freelance bedrijfsfotograaf
            klikerdeklik hier voor mijn website!

            Comment


            • #7
              Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

              Yep, met IE werkt het prima, thanks
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Yep, met IE werkt het prima, thanks
                Het makkelijkste/snelste is dan om gewoon die bepaalde browser te verwijderen en te herinstalleren...
                Natuurlijk ga je dan alles opnieuw moeten invoeren van code's en plugins opnieuw installeren
                þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                Freelance bedrijfsfotograaf
                klikerdeklik hier voor mijn website!

                Comment


                • #9
                  Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  Wel, bij mij niet ...
                  Moet ik nu Stevie hebben of zo ?
                  Update, dat filmpje van de premier werkt wel, anderen weer niet, zoals dit en dit .
                  je opent die site... en dan ga je naar rechts in je browser boven dat sterretje ( instellingen ) en daarin staat ergens: "instellingen voor compabiliteitsweergave" ( in mijne win 7 ) ik had dat probleem ook, zelfs op youtube ( win 7 ) en zocht op google naar wat het probleem kon zijn, en nu opent elk filmpke wel, maar staat er 1 melding van 1 sec. boven elk filmpke : je hebt flash player nodig , download hem hier ... ( en mijne flashplayer is up to date, dus ?? ) maar zo werkt het wel allemaal bij mij nu.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dat wordt ik nu beu zie ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                    je opent die site... en dan ga je naar rechts in je browser boven dat sterretje ( instellingen ) en daarin staat ergens: "instellingen voor compabiliteitsweergave" ( in mijne win 7 ) ik had dat probleem ook, zelfs op youtube ( win 7 ) en zocht op google naar wat het probleem kon zijn, en nu opent elk filmpke wel, maar staat er 1 melding van 1 sec. boven elk filmpke : je hebt flash player nodig , download hem hier ... ( en mijne flashplayer is up to date, dus ?? ) maar zo werkt het wel allemaal bij mij nu.
                    Zal het later eens proberen, ik heb ook dit gelezen .
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment

                    Working...
                    X