Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trage respons op emails Ethias (1 1/2 maand)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trage respons op emails Ethias (1 1/2 maand)

    In het algemeen ben ik tevreden over de prijs van Ethias.
    Wat mij wel wat stoort is het trage antwoord als je een vraag stelt via hun site nadat je bent ingelogd.

    Ik heb eens een offerte gevraagd en hun antwoord duurde maar liefst anderhalve maand...
    Nog mensen die ervaring hebben met hun trage respons ?

    Ze zouden dan beter het emailsysteem afschaffen en enkel telefonisch vragen beantwoorden....

  • #2
    Re: Trage respons op emails Ethias (1 1/2 maand)

    Ik reken als een normale responstijd max 1 week voor eenvoudige administratie.
    Nadien moet het voor mij niet meer. Als ze zo traag zijn op dat vlak dan zijn er dikke problemen te verwachten op ander vlak ook. Is teken van slecht management.

    Comment


    • #3
      Re: Trage respons op emails Ethias (1 1/2 maand)

      Als het brandt, dan stuur je geen e-mail naar de brandweer.
      Daarmee bedoel ik dat e-mail nooit prioriteit krijgt.

      Maar hou ook rekening met de periode wanneer je iets vraagt ... tijdens feestdagen duurt het overal mogelijks wat langer.
      En niets belet u om eens te bellen ... mogelijks was het druk, veel zieken of veel verlof?

      Zelf vorig jaar een offerte gevraagd en op 1 week was ik verzekerd.
      Dus het kan ook snel.

      Nu een schadegeval gehad door vandalisme en op 15 minuten was alles geregeld ... dossiernummer, goedkeuring voor herstelling, bevestiging via e-mail en dat allemaal op een zondag/feestdag.

      Een snelle behandeling bij een schadegeval is nog steeds belangrijker en dat doen ze blijkbaar goed.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Trage respons op emails Ethias (1 1/2 maand)

        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Ik reken als een normale responstijd max 1 week voor eenvoudige administratie.
        Nadien moet het voor mij niet meer. Als ze zo traag zijn op dat vlak dan zijn er dikke problemen te verwachten op ander vlak ook. Is teken van slecht management.
        Ik ben al gans mijn leven bij Ethias en bel hen steeds als ik iets moet bekomen of weten.
        Hun administratieve afhandeling is zeer correct en ook hun uitbetalingen vlot.
        Om al direct van dikke problemen en slecht management te spreken bij een late email is toch wel kort door de bocht.
        Eén telefoon en er wordt zeker naar een oplossing gezocht.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Trage respons op emails Ethias (1 1/2 maand)

          Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
          In het algemeen ben ik tevreden over de prijs van Ethias.
          Wat mij wel wat stoort is het trage antwoord als je een vraag stelt via hun site nadat je bent ingelogd.

          Ik heb eens een offerte gevraagd en hun antwoord duurde maar liefst anderhalve maand...
          Nog mensen die ervaring hebben met hun trage respons ?

          Ze zouden dan beter het emailsysteem afschaffen en enkel telefonisch vragen beantwoorden....
          Misschien is het ook duidelijker om meteen naar een van hun kantoren te gaan? https://www.ethias.be/part/nl/contac...ekeringen.html

          Comment


          • #6
            Re: Trage respons op emails Ethias (1 1/2 maand)

            Vroeger, in het brievenschrijftijdperk, waren we het gewoon om een paar weken op aan antwoord te wachten.
            Nu met email vinden we het soms raar dat we een paar uur later nog geen antwoord kregen, als is anderhalvemaand wel extreem.

            Comment


            • #7
              Re: Trage respons op emails Ethias (1 1/2 maand)

              Deze gang van zaken geeft me eigenlijk vertrouwen.
              Ze doen meer voor hun bestaande klanten dan voor nieuwe.

              Het is dikwijls omgekeerd.

              Comment

              Working...
              X