Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

face 2 face

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] face 2 face

    Na de post van gisteren heb ik er vlug de 2de testpersoon eens aan toegevoegd.
    Beide foto's zijn afzonderlijk gemaakt en nadien aan elkaar gezet (met pixlr, gezien ik geen kennis heb van photoshop).
    Zelf ben ik heel tevreden met het resultaat, jullie meningen zijn uiteraard ook welkom:

    Last edited by boudini; 15 april 2016, 09:10.

  • #2
    Re: face 2 face

    Hmmm,
    Dan ben je eens heel trots op een foto (die trouwens in geoot formaat in onze woonkamer zal komen)....
    Geen reactie?

    Comment


    • #3
      Re: face 2 face

      Goh, ik weet het niet goed. Ik vind persoonlijk de 2 gezichten te ver van elkaar, neem aan dat je daar nog kan aan veranderen, maar hoeft niet als je er zelf tevreden mee bent. Verder vind ik de ogen wat raar uitkomen en nogal harde schaduwen rond de mond. Persoonlijk, niet zo mijn ding.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: face 2 face

        Een beetje onwerkelijk aangezien deze belichting zo nooit in een keer tot stand kan komen. Probeer het eens in één opname....
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: face 2 face

          Ik kan me heel goed inbeelden dat de troste ouders deze foto in groot formaat in de woonkamer hangen.
          Fotografisch ben ik van oordeel dat de gezichten 1/3 dichter elkaar mochten staan. De blik naar iets buiten de fotokader is ook iets wat doet zoeken boven de foto. Ik zou ze naar elkaar hebben laten kijken.

          Comment

          Working...
          X