Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lize (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lize (1)



    Alle opbouwende kritiek is welkom !
    Last edited by Hans.De.Smaele; 14 april 2016, 10:19. Reden: Voorheen problemen met de locatie van de foto, nu opgelost. Waarvoor dank.

  • #2
    Re: Lize (1)

    helaas niks te zien (momenteel) en als ik de link uit je bericht copy/past zegt hij "kan niet weergeven omdat de afbeelding fouten bevat"
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Lize (1)

      Ben benieuwd wat anderen van deze foto zeggen, ik weet er (nu ik hem kan zien) niet zo goed raad mee...
      Last edited by Henk47; 14 april 2016, 11:50.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Lize (1)

        Goed, scherp en richting lowkey. I like this ...
        Wel zou ik (persoonlijk) onderaan nog iets af knippen. De onderste zwarte band is me iets te hoog.
        Wel spijtig van de twee witte lichtlijnen op de ooglenzen van het model.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Lize (1)

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Goed, scherp en richting lowkey. I like this ...
          Wel zou ik (persoonlijk) onderaan nog iets af knippen. De onderste zwarte band is me iets te hoog.
          Wel spijtig van de twee witte lichtlijnen op de ooglenzen van het model.
          ik volg...
          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: Lize (1)

            Goede pose ... voor mij net iets te veel low key.
            Misschien iets oplichten en je daarbij richten op de tanden en het wit van de ogen.
            Vriendelijke groet, laGrange
            http://lagrange.1x.com
            "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: Lize (1)

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Wel spijtig van de twee witte lichtlijnen op de ooglenzen van het model.
              Dat is eerste keer dat ik hoor dat een foto mooier oogt zonder catchlights, terwijl die volgens mij juist wat meer leven brengen. Tanden en oogwit oplichten zoals Lagrange voorstelt zou ik niet doen, misschien de ogen ietsjes, maar het gevaar is dat je al vlug overdrijft waardoor het niet meer natuurlijk oogt.

              Persoonlijk vind ik de zone onder haar kin veel te donker, waardoor haar gelaat bijna in het niets lijkt te zweven. Ik had je lichtbron ook wat meer naar links geplaatst (op 2 uur ten opzichte van het aangezicht van het model), waardoor de linkerkaak meer schaduw krijgt. Het gevaar is dan wel dat je model nog meer wegvalt in de zwarte achtergrond, maar dat kan je gemakkelijk oplossen met een contour -of kicklicht.
              Last edited by Leonide; 14 april 2016, 18:08.

              Comment


              • #8
                Re: Lize (1)

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Dat is eerste keer dat ik hoor dat een foto mooier oogt zonder catchlights, terwijl die volgens mij juist wat meer leven brengen. Tanden en oogwit oplichten zoals Lagrange voorstelt zou ik niet doen, misschien de ogen ietsjes, maar het gevaar is dat je al vlug overdrijft waardoor het niet meer natuurlijk oogt.
                't Ja, het moet een keer de eerste keer zijn. Ik vind het dunne intense witte streepje te veel blikvanger en niet natuurlijk. Maar dat is mijn gedacht.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment

                Working...
                X