Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] 8

    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

  • #2
    Re: 8

    Mooie opname.

    Toch even mierenneuken:

    Ik had liever het moment iets later gezien, net bij de landing van de voorbenen. Nu lijkt het paard te zweven.
    Ook vind ik dat er wat meer ruimte onderaan mocht gelaten worden. De sprong en marker plakken aan de bodem.

    Als je deze commentaar liever niet ziet, laat me dan even iets weten, dan haal ik het weg.
    Website
    Canon 1200D + EF-S 18-55mm F3.5-5.6 IS II + EF 70-200mm F4.0L IS USM + EF 50mm F1.8 STM

    Comment


    • #3
      Re: 8

      Idd heel mooie opname maar ben het ook eens met de opmerking van jandhollander, dof mocht naar mijn smaak ook iets kleiner geweest zijn.
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: 8

        Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
        Idd heel mooie opname maar ben het ook eens met de opmerking van jandhollander, dof mocht naar mijn smaak ook iets kleiner geweest zijn.
        Sluit ik me helemaal bij aan.
        Mvg,
        Gregory
        www.gvg-photo.com

        Comment


        • #5
          Re: 8

          Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
          Idd heel mooie opname maar ben het ook eens met de opmerking van jandhollander, dof mocht naar mijn smaak ook iets kleiner geweest zijn.
          Hierin volg ik. Het beeld doet me denken aan een paard op een kermismolen, een beetje ongelukkig.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: 8

            Dof kon moeilijk kleiner. Foto is genomen op 400mm op een afstand van om en bij de 60 m. Het was de hindernis die het verst van mij was verwijderd.
            Groet Theo
            http://500px.com/diethe

            Comment


            • #7
              Re: 8

              Dan heb je ook vast betere foto's?
              Een hoop ouwe zooi
              www.rbfoto.nl

              Comment

              Working...
              X