Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iris

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Iris



    zoals altijd laat je reacties maar na !

  • #2
    Re: Iris

    Voor mij niet best... als datgene wat dichtgelopen is en dus kennelijk zwart moet zijn, hier in het grijs komt, is er voor mij iets mis. Maar als anderen dat nu juist aantrekkelijk aan deze foto vinden, who am i ....
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Iris

      mja, was beetje de bedoeling

      Comment


      • #4
        Re: Iris

        Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
        mja, was beetje de bedoeling
        Je kan niet voor iedereen goed doen met dit soort filters. Ik kan dit soort filters/bewerkingen wel smaken maar ik moet zeggen dat de pose me niet aanspreekt. Ik draai spontaan men hooft om haar beter te kunnen zien en dan die twee felle ogen.. Een andere pose met dit soort filter zou beter staan. Heb je er nog?
        Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

        Comment


        • #5
          Re: Iris

          https://www.facebook.com/media/set/?...8314094&type=3

          Comment


          • #6
            Re: Iris

            Zonder die afschuwelijke filter.... Wow wat een geweldig mooie foto's zie ik onder die link....
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Iris

              Ik moet zeggen dat ik al enkele van u foto's heb zien passeren, zowel hier als op facebook, maar overwegend komt de filter me ook als storende factor over. Soms kan een dergelijke filter me wel aanspreken, maar dit is eerder uitzonderlijk.
              Misschien is het uw bedoeling er uw "stijlkenmerk" van te maken, maar ik ben ook meer te vinden voor de foto's zonde filter.

              Comment


              • #8
                Re: Iris

                En ik vind die filter nu net zo mooi...
                Je ziet, smaken verschillen he...
                Ik vind het een goeie foto.

                Groetjes
                Jolien
                Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                Comment


                • #9
                  Re: Iris

                  Filters zijn niet 'slecht', als ze maar doordacht gebruikt worden.
                  Je mag er niet vanuit gaan dat een filter een foto goed gaat maken.
                  Net zoals je niet persé een betere foto gaat maken met een duurder fototoestel.

                  Ik gebruik op al mijn foto's filters, maar deze probeer ik doordacht te kiezen en nadien ook nog te personaliseren per shoot.
                  Maar zelfs met het gebruik van filter steek ik nog altijd heel veel werk in retoucheren*postpro.

                  Het gezicht is nogal plat door het algemene witte licht dat erover licht...
                  Haar lichaam rechtsboven oogt iets of wat zwaar.
                  Een liggende pose is altijd tricky, en daar moet je uitvoerig over nadenken.

                  My two cents.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iris

                    Daar zitten heel mooie tussen.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iris

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      Daar zitten heel mooie tussen.
                      grt,bouk.
                      +1
                      De filter vind ik best wel mooi, maar de pose werkt hier niet voor mij.
                      Via je link zie ik er enkele hele mooie staan.
                      Groetjes,
                      Dominic

                      Comment

                      Working...
                      X