Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stof aan binnenkant lens powershot G3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stof aan binnenkant lens powershot G3

    Hallo, verleden week merkte ik op dat er aan de BINNENKANT van mijn lens op mijn Canon Powershot G3 een Stoje zat.Hoe kan ik dit verwijderen? Heeft er iemand ervaring met het openen van zulke toestellen, of kan ik dit door een of ander spleet (binnenkant veronderstel ik) dit wegblazen?

    Er zit geen garratie meer op dit toestel maar daar ik nog noot zo een toestel heb opengedaan durf ik er niet goed aan beginnen, alhoewel ik zeer technich ben door mijn beroep (herstellen portable computers).Daarom julie mening en eventueel ervaring
    Alvast bedank op voorhand.
    ps:Het toestel is nooit gevallen of eerder geopend geweest.

  • #2
    Re: Stof aan binnenkant lens powershot G3

    is hier nu echt niemand die en oplossing weet of mij kan vertellen of je makkelijk aan de binnenkant kan komen bij zulk een camera?
    G1, G2, G3,G5 toch allemaal hetzelfde?

    Comment


    • #3
      Re: Stof aan binnenkant lens powershot G3

      Ik heb op Dpreview wel nog gebruikerservaringen (inclusief foto's) gezien van hoe men een S602Z demonteert... Voor een G3 nog niet. Misschien moet je daar op het Canon forum eens een search gaan doen...

      Ook hier ben ik dit nog niet tegengekomen... Effe geduld, de meesten loggen pas 's avonds in. Niet iedereen kan thuis werken
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Re: Stof aan binnenkant lens powershot G3

        Focus500,
        Het openen van de lensconstructie geeft weer kans op nieuwe en nog ergere bevuiling.
        Zolang je dat stofje niet ziet op jou foto's, laat het dan mooi zitten. Neem eens een foto van een egaal vlak op verschillende brandpuntafstanden en met verschillende openingen, waarschijnlijk zal het niet op te merken zijn.
        fredje

        Comment

        Working...
        X