Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Stil

    Eentje uit mijn archiefje, die ik aan het opruimen ben, dat is een van mijn eerste LE!

    LE_Tenerife-2 by Katrien Deblauwe, on Flickr


    Bedankt voor komen kijken!
    Last edited by Katrien1957; 11 april 2016, 15:12.
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Stil

    Zeker een mooie opname maar zo klein gepost
    moeilijk te bekijken op deze grootte

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Stil

      Deze doet het niet voor mij... sorry. De LE is wel goed qua timing, maar ik denk dat ik hier ook diepte moet zien en die zie ik niet... (kan natuurlijk stomweg aan mijn verwachting liggen ook). E.e.a. komt me vreemd over. Zal wel aan mij liggen.
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Stil

        @ Sieg en Ifiamminghi, opnieuw geplaatst weet niet wat er juist was misgelopen
        Die foto is genomen vanop een hoogte van een 15m vandaar het ontbreken van een horizon, maar de weerspiegeling van de zonsondergang vond ik wel iets hebben!!!

        Mvg Katrien
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Stil

          Ik vind het wel een aangenaam beeld met mooie zachte kleuren.
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Stil

            op groot formaat zegt hij me wel wat , mooi geheel.
            Groeten Leon
            http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
            Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

            Comment


            • #7
              Re: Stil

              Het heeft wel iets dromerig, zelf zou ik mogelijk wat meer saturatie toevoegen om het groen en rood wat meer te accentueren, zeker geen slechte oefening hoor !

              Comment


              • #8
                Re: Stil

                Mooi van kleur en emotioneel van sfeer. Hoeft niet steeds een uitgebreid landschap te zijn, een détail heeft soms een meer indringend verhaal, en dat is wat ik hier zie
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Stil

                  Als L.E. zeker geslaagd . En zoals jezelf zegt , met mooie ondergangskleuren op het water.
                  Compo is naar mijn mening niet lekker. De rots links, hangt a.h.w. in de weg.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stil

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Als L.E. zeker geslaagd . En zoals jezelf zegt , met mooie ondergangskleuren op het water.
                    Compo is naar mijn mening niet lekker. De rots links, hangt a.h.w. in de weg.
                    ik volg Johan ,denk dat die zware rots links het evenwicht wat verstoord ,verder vind ik hem mooi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stil

                      Mooie lange sluitertijd...Beetje een abstract beeld geworden zo...Volg over de rots links, maar zeker mooi beeld hoor..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stil

                        fijn abstractje. ik volg het commentaar van Johan wel over de rots.
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stil

                          Volg hier ook, rots gaat met iets te veel aandacht lopen. Anders had je foto nog meer sfeer gehad
                          Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Stil

                            Bedankt voor de fijne respons, zal jullie kanttekeningen zeker in gedachte houden!!

                            Mvg Katrien
                            Groetjes Katrien
                            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                            Comment

                            Working...
                            X