Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achtervolging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Achtervolging

    Goeiemorgen iedereen. Ben net weer terug van een deugddoende duikvakantie aan de Costa Brava, dus ik ga jullie weer eens wat komen lastig vallen met foto's van de 70% van de aarde die er uiteindelijk maar weinigen zien.

    De buit is magertjes deze keer. In de eerste plaats omdat het blijkbaar wel vroeg op het jaar was... behalve kwallen, zat er wel heel weinig leven in het water . Daarbij komt nog dat ik van het vrij helder water gebruik heb gemaakt om zelf wat duikleidingen te doen ikv mijn volgend brevet. En een duik leiden gaat niet samen met de concentratie die nodig is voor de fotografie... Dus het zullen vooral wat kwallen zijn die jullie hier gaan zien passeren. Maar, ondanks hun kwalijke reputatie en het feit dat het echt wel piekt als je zo één van hun draden langs je bovenlip passeert (enige wat bij ons nog bloot is, maar ze vinden het wel natuurlijk), zijn het op zich wel fotogenieke beestjes...

    Anyway, hier de eerste, eentje waarvan het vanuit dit standpunt lijkt alsof hij mijn broer aan het achtervolgen is



    Being chased

    by Wim Bollein, on Flickr

    SONY RX100MII ; Ikelite behuizing en AF35 flitser ; ISO 200 ; F/5.0 ; 1/320sec ; 10mm

  • #2
    Re: Achtervolging

    Ik ben al benieuwd naar wat we te zien gaan krijgen, ik vind Kwallen heel intrigerende wezens
    Ze hebben iets feeëriek over hen en die bewegingen zijn heel elegant

    In ieder geval mooie opener hier, knap beeld zo met de duiker erop

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Achtervolging

      Ik zou er boven nog een stukje afdoen van deze mooie foto.

      Johan

      Comment


      • #4
        Re: Achtervolging

        Bedankt voor de reacties!
        Johan, zal het eens proberen om een stukje af te doen.

        Comment

        Working...
        X