Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reading

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] reading


  • #2
    Re: reading

    In deze foto zijn nogal veel elementen samen te zien en hierbij voel ik me ongemakkelijk. Die designfoto (or what ever) met ronde weergave komt me bekent over.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: reading

      Mooi - al had de dame misschien uit het centrum mogen zitten
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: reading

        Interessant. Goed gezien of goed opgezet.
        Over de ideale positie van het model kan gediscussieerd worden. Ik vind hem goed zoals nu, maar ben ook nieuwsgierig naar andere mogelijkheden.
        In LR CC kan je het perspectief helemaal rechtzetten: Rechter paneel>Lens corrections>Basic>Upright Auto. Dat doet het gewoonlijk voor mij. Anders in Manual ipv Basic met de verschillende schuivertjes spelen, maar is al heel wat moeilijker.
        Groetjes,
        Xavier
        Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
        Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
        Laat de commentaren maar komen.

        Comment


        • #5
          Re: reading

          Te gemaakt voor mij.. de lichtvlekken of poten? onder de zetel storen me ook wel een beetje
          Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

          Comment


          • #6
            Re: reading

            Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
            Interessant. Goed gezien of goed opgezet.
            Over de ideale positie van het model kan gediscussieerd worden. Ik vind hem goed zoals nu, maar ben ook nieuwsgierig naar andere mogelijkheden.
            In LR CC kan je het perspectief helemaal rechtzetten: Rechter paneel>Lens corrections>Basic>Upright Auto. Dat doet het gewoonlijk voor mij. Anders in Manual ipv Basic met de verschillende schuivertjes spelen, maar is al heel wat moeilijker.
            Groetjes,
            Xavier
            Xavier, die lenscorrectie heb ik gedaan hoor.....

            Comment

            Working...
            X