Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adobe photoshop elements

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • adobe photoshop elements

    hallo...ik heb mij adobe photoshop elements aangeschaft ..ik neem regelmatig foto's ,vooral landschappen en de zee..vroeger bewerkte ik mijn foto's met picassa maar picassa verdwijnt straks, ik lees dat er veel mensen hiel lightroom gebruiken...echter ik heb niet de tijd om dit alles te leren vandaar adobe elements...Mijn foto's staan netjes in mappen onder " mijn afbeeldingen " van mijn pc...allemaal volgens datum..vanzodra ik mijn scandisk in mijn pc steek worden de foto's automatisch naar picassa overgezet..Nu wil ik dit niet meer , ik wil dat mijn foto's automatisch naar mijn elements gaan, alwaar is ze bewerk en waarbij de bewerkte automatisch terug worden opgeslagen in mijn desbetreffende mappen onder mijn afbeeldingen van mijn pc...Kan er iemand mij helpen? dank !

  • #2
    Re: adobe photoshop elements

    automatisch zal niet gaan.
    je moet ze zelf importeren.

    https://helpx.adobe.com/nl/elements-...os-videos.html

    Comment


    • #3
      Re: adobe photoshop elements

      Foto's in "mijn afbeeldingen" vind ik de slechste plaats om foto's te parkeren. Als er iets fout gaat met windows en je moet herinstaleren is alles weg daar. Altijd o een andere schijf, beste, of andere partitie.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment

      Working...
      X