Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Çağla

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Oordeel] Çağla

    Hoi hoi,

    Gisteren thuis geshoot en hier het eerste resultaat. 1 beeld op 3 manieren bewerkt
    Hopelijk vinden jullie het iets?
    Feedback is altijd welkom Vooral bij de kleurenversie zie ik het zelf niet goed meer






    Groet, Philippe

    Meer en andere belekens op Facebook

  • #2
    Re: Çağla

    Leuk gedaan. Jammer wel dat er geen gordijnen of luiken aan de ramen hangen zodat je wat meer met licht en schaduw kon spelen.

    Comment


    • #3
      Re: Çağla

      OMG, deze foto zou ik nooit posten, het model zal er ook niet blij mee zijn. Boven kan er een stuk af, minder rommel.
      De pose is zeer geforceerd, en de huid is qua kleur toch echt wel ver van natuurlijk.
      Veel vervorming in je foto ook.Sorry.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Çağla

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        OMG, deze foto zou ik nooit posten, het model zal er ook niet blij mee zijn. Boven kan er een stuk af, minder rommel.
        De pose is zeer geforceerd, en de huid is qua kleur toch echt wel ver van natuurlijk.
        Veel vervorming in je foto ook.Sorry.
        ik volg hier toch ook hoor..
        Deze soort fotografie (voor mijzelf) moet iets streelbaars hebben, en deze is echt wel een harde omzetting.

        Mvg

        Bert

        Comment


        • #5
          Re: Çağla

          Ik zie het probleem niet, model ziet er voor mij heel streelbaar uit, verleidelijke blik, naturelle pose, invoegende lijn van de vensterbank, mooi passende kleurtinten, ... Misschien dat de nabewerking beter kan, maar dat kan je oplossen.

          Comment


          • #6
            Re: Çağla

            Beetje hard afgewerkt maar wel mooi
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Çağla

              Hou ook meer van zo een ruwere setting in dit geval komt het beter tot zijn recht

              Comment

              Working...
              X