Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoek de drie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zoek de drie

    Nikon D750, Nikon AF-S 85mm f/1.8G, Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR
    http://www.btmedia.be/

  • #2
    Re: Zoek de drie

    Ik mis iets...Ik weet het niet goed...

    - is het die tekst die nu achter die paal staat en daardoor niet leesbaar is?
    - of is het nu die paintbrush man die in zijn linkerhand geen paal vast heeft?

    Persoonlijk vind ik hem nu iets te druk
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

    Comment


    • #3
      Re: Zoek de drie

      In elk geval een originele benadering maar ik volg de opmerking van Anteros.
      (en over een handtekening zeggen we niets meer)
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Zoek de drie

        Bedankt voor jullie reactie's! Ik twijfelde ook erg aan deze foto, maar wilde ook even de meningen horen van anderen.
        Hij oogt inderdaad erg druk.. maar ik wil er toch nog iets leuks mee doen. Tips qua compositie? Wat kan ik hier anders doen?
        Nikon D750, Nikon AF-S 85mm f/1.8G, Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR
        http://www.btmedia.be/

        Comment


        • #5
          Re: Zoek de drie

          Toch wel een toffe plaat hoor.
          Misschien de palen rechtzetten - en boven mag er evt nog een stukje af - tot net boven de wenkbrauwen
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Zoek de drie

            De titel is zeer goed gevonden: inderdaad je aandacht gaat eerst naar de graffiti. Dan pas denk je weer aan de titel en ga je "op zoek" naar de 3 kinderen.


            Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Zoek de drie

              Ik vind het een zeer goede plaat. Ik zou er boven niets afdoen, want dan verdwijnt het woord 'NOT' dat voor mij heel belangrijk is.
              Misschien kunnen de modellen ook iets doen met de graffiti: trekken aan de palen-tralies of de frustratie spiegelen van de 'gevangene'... zonder, zoals nu, het hoofdonderwerp te worden. Moeilijk.
              Ik blijf wel kijken.
              Groetjes,
              Xavier
              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
              Laat de commentaren maar komen.

              Comment

              Working...
              X