Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screen protector voor 12,9 inch iPad Pro ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Screen protector voor 12,9 inch iPad Pro ?

    Kent iemand een goede screen protector voor dit toestel ? Bij Coolblue hebben ze enkel een flinterdunne glazen versie.
    Ben daar niet zo voor, want ik heb ooit eens sooortgelijks voor de iPhone gekocht en dit was in no time gebarsten.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Screen protector voor 12,9 inch iPad Pro ?

    Misschien zoiets:

    Rudi

    Comment


    • #3
      Re: Screen protector voor 12,9 inch iPad Pro ?

      Begin hiermee, heb je al een basis om verder te zoeken.

      Maar waarom een screenprotector op een iPad? Op een smartphone kan ik het nog begrijpen omdat deze in uw zakken gaat.
      Hebben op het werk een kleine 200 iPads, allemaal zonder screen protector en als ik één terug zie is het glas altijd pico bello.
      Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

      Comment


      • #4
        Re: Screen protector voor 12,9 inch iPad Pro ?

        Heb idd nog nooit een screen protector op een iPad gehad, wel een geschikte bescherming indien toestel niet in gebruik is (onderaan een plastic "schelp", bovenaan een magnetisch, lederen (?), scharnierbaar deksel).
        iPhone daarentegen heeft wel een screen protector.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Screen protector voor 12,9 inch iPad Pro ?

          Ik heb nog nooit screen protectors gebruikt noch op fototoestel, noch op smartphone, noch op tablet....
          Gewoon zorgzaam omspringen met je materiaal is de boodschap.
          Op een smartphone is het ook niet nodig, want tegen de tijd dat je scherm serieus gekrast is, is het toch tijd om een nieuwe te kopen .

          Comment


          • #6
            Re: Screen protector voor 12,9 inch iPad Pro ?

            Bij het doorverkopen van uw materiaal is het handzaam dat het scherm best krasvrij is, als je de vooropgestelde verkoopprijs wenst.
            Als ik een 2dehands toestel koop is dit het eerste waar ik naar zie, staat die vol krassen, dan laat ik het voor wat het is.
            Smartphone heeft bij mij altijd een schermprotector, ik houd het maar max. één jaar vol met hetzelfde toestel ;-)
            Mijn fototoestellen hebben ook een schermprotector, want die hangt soms tegen mij heup/buik te bengelen.
            iPad(s) en MS Surface hebben geen schermprotectors, maar hebben zo'n beschermhoes die het scherm beschermen als die in een zak verdwijnt.
            Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

            Comment


            • #7
              Re: Screen protector voor 12,9 inch iPad Pro ?

              Even een misverstand uit de wereld helpen/

              Ik wil (wou) de screenprotector niet zozeer om tegen krassen te beschermen ( alhoewel...als je schermen met de Apple Pencil wil sluiten door met een grote haal naar boven te swipen ....zou dat niet gaan "krassen" op den duur ? ) maar ik wou eerder een gemakkelijke ondergrond om vlekken weg te poetsen.

              Op mijn oude iPad1 kleeft wél een screenprotector en ik heb de (slechte) gewoonte om die te reinigen met een vleugje SiClair spray (brillenpoetsmiddel) en een gewoon Kleenex doekje. Dat werk perfect en ik krijg dan ook nog eens een mooi glanzend scherm.

              Op de IpadPro zijn scherm werkt dit niet goed. Sommige vingervlekken gaan er zeer moeilijk af op die manier.

              Maar nu heb ik het "droog" geprobeerd met een microvezeldoekje en dat werkt PERFECT

              Was een doekje dat ik nog ergens liggen had van één of ander toestel.

              Dus ik denk dat ik géén protector ga gebruiken, maar ga investeren in zulke doekjes. Want ik denk wel dat je die na x aantal keren moet weggooien.

              Iemand een tip waar ik ze best koop? Ik zie dat ze op internet bv. spreken van "woven" en "non-woven" ???Wat is het verschil ?
              En is elk doekje dat omschreven wordt als "microvezeldoekje", wel een écht microvezeldoekje ?
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment

              Working...
              X