Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy S7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung Galaxy S7

    Is er al iemand die ervaring heeft met de nieuwe smartphone Samsung Galaxy S7 ?
    Er wordt zoveel goeds over verteld (door Samsung zelf natuurlijk), maar zijn er ook al minpunten bekend ?
    Nog een vraagje in de marge: kun je in je contacten (Android - Samsung) ook de echte adressen van je contacten inbrengen ? ik zie daar geen aparte ruimte voor ....of ken ik er niet genoeg van ?

  • #2
    Re: Samsung Galaxy S7

    Natuurlijk kan je de adressen toevoegen.
    Je kiest "veld toevoegen" en dan kies je "adres".
    Wijst zichzelf uit.

    En wat minpunten betreft, elk toestel heeft minpunten ... zolang de pluspunten maar primeren.
    Heb er een beetje mee gespeeld en die werkt wel heel vlot met weer een supergoed scherm.
    Maar dat blijft persoonlijke voorkeur.
    Last edited by VerSeg; 3 april 2016, 23:59.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Samsung Galaxy S7

      BD, de kortste weg naar de oplossing ! Bedankt, is inderdaad heel simpel. Weer wat bijgeleerd !

      Comment


      • #4
        Ik verwacht het toestel binnenkort, ik was van plan een kranten abo te nemen toen het Nieuwsblad met een combinatie aanbieding kwam, 2 jaar abo en een Samsung S7 voor 275€… ..
        Last edited by Franciskine; 8 april 2016, 23:11.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Samsung Galaxy S7

          Normaal heb ik morgen mijn S7

          Comment


          • #6
            Re: Samsung Galaxy S7

            Laat je bevindingen maar komen....heb ook veel zin om over te schakelen...

            Comment


            • #7
              Ik ben altijd al een smartphone freak geweest, op het moment in bezit van een iPhone 6 plus, een Motorola X Style, een oude Nexus 5, een oude Samsung Galaxy Mega en morgen komt dus mijn Samsung Galaxy S7 toe in combinatie met mijn kranten abonnement maar ik heb nog wel interesse in de huidige Nexus 5X.
              Mijn Samsung Galaxy Note 4 heb ik vorige week verkocht.
              Last edited by Franciskine; 11 april 2016, 19:55.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Samsung Galaxy S7

                Ik heb de meeste "top" toestellen wel getest... Nexus 5X, Nexus 6P, iPhone 6, iPhone 6S en nu dus de Galaxy S7.

                Zeer mooi & draait super vlot. Wel is het scherm enorm gevoelig. Hierdoor klik je soms zonder dat het bedoeling is waardoor je dus de "back" toets moet hanteren.

                Comment


                • #9
                  Re: Samsung Galaxy S7

                  Kan je die gevoeligheid niet instellen ? ik weet er niet zo veel over, maar lijkt me iets wat producenten moeten kunnen inbouwen/voorzien ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Samsung Galaxy S7

                    S7 back to store...

                    Voelt stuk trager aan dan iPhone 6S.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Samsung Galaxy S7

                      Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
                      Kan je die gevoeligheid niet instellen ? ik weet er niet zo veel over, maar lijkt me iets wat producenten moeten kunnen inbouwen/voorzien ?
                      Tot nu toe nog nergens gevonden

                      Comment


                      • #12
                        Re: Samsung Galaxy S7

                        Oorspronkelijk geplaatst door Gandalf Bekijk bericht
                        S7 back to store...

                        Voelt stuk trager aan dan iPhone 6S.
                        ??? Dan toch niet bij mij, razendsnel, moet absoluut niet onderdoen voor de iPhone 6 plus die ik ook heb..
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Samsung Galaxy S7

                          Oorspronkelijk geplaatst door Gandalf Bekijk bericht
                          S7 back to store...

                          Voelt stuk trager aan dan iPhone 6S.
                          Eén dag vroeger was je mening nog heel anders: "Zeer mooi & draait super vlot", van een ommekeer gesproken.
                          Zou het niet zijn dat er een massa zaken van Samsung zelf in de achtergrond zijn beginnen meedraaien ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: Samsung Galaxy S7

                            De OnePlus niet overwogen?
                            Mijn vrouw heeft sinds enkele maanden de OnePlus X en ik heb net de OnePlus 2 besteld. Mijn collega heeft die laatste al 6 maanden en moet zeker niet onderdoen voor een iPhone (die hij ook heeft) en dit voor de helft van de prijs...
                            Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                            Mijn fotoalbums

                            Comment


                            • #15
                              Re: Samsung Galaxy S7

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Eén dag vroeger was je mening nog heel anders: "Zeer mooi & draait super vlot", van een ommekeer gesproken.
                              Zou het niet zijn dat er een massa zaken van Samsung zelf in de achtergrond zijn beginnen meedraaien ?
                              Misschien... Hoewel het toestel wel een analyse doet van vaak gebruikte apps.

                              Het toestel zelf blijf ik schitterend vinden, maar zelfs na aanpassen van de animatieschalen (developer opties) blijft snel scrollen soms haperen.

                              Ook heb ik een aantal gekke bugs tijdens het typen van berichten (door te swipen over de toetsen):
                              met samsung toetsenbord: ik denk -> ik Den
                              met google keyboard app: ik ben -> ik Ben
                              ...
                              Zeer vreemd en de autocorrectie is extreem hardnekkig op dat vlak.

                              Comment

                              Working...
                              X