Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterijgrip 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • batterijgrip 300D

    Kan iemand mij het nut van de batterijgrip beknopt uitleggen ?

  • #2
    Re: batterijgrip 300D

    Voor langdurige opnamen biedt de als optie verkrijgbare Batterij houder BG-E1 uitkomst: hij omvat namelijk twee batterijen

    Bij gebruik op uw EOS 300D heeft u een betere grip op de camera en meer energie ter beschikking

    De Batterijhouder BG-E1 wordt geleverd inclusief twee herlaadbare batterijen.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: batterijgrip 300D

      Juist, daarbij komt nog dat je indien je met zwaardere lenzen, zoals een tele werkt, het toestel beter in balans blijft. Mijn grip wil ik voor mijn geld meer missen.
      Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

      Comment


      • #4
        Re: batterijgrip 300D

        En natuurlijk ook niet te vergeten is zo'n grip een pak gemakkelijke om portrait-foto's te maken aangezien je ook een ontspanknop (en nog wat andere knoppekes) extra erbij krijgt...
        En natuurlijk 2 maal zoveel foto's zonder een andere (maar dan 2 ) batterij te moeten steken...
        De mijne gaat er in elk geval nooit meer af...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: batterijgrip 300D

          wat met het 'meergewicht ?

          Comment


          • #6
            Re: batterijgrip 300D

            Voor die paar 100 gram... Ik vind het zelfs een plus, de camera wordt er nog stabieler door (en zeker met lange tele's)...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Re: batterijgrip 300D

              Ik denk dat ik er me ook een ga aankopen...gezien voor €128...
              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

              Comment


              • #8
                Re: batterijgrip 300D

                Ik zou de mijne -om alle voorgenoemde redenen- voor geen geld van de wereld meer willen missen! Die 150 euro (of hoeveel kost die tegenwoordig nog) meer dan waard!

                Groetjes,

                Tim
                Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

                http://www.timdebacker.be

                Comment


                • #9
                  Re: batterijgrip 300D

                  waar gezien voor € 128, was dit INC batterijen ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: batterijgrip 300D

                    De batterijen zijn niet inbegrepen. Heb voor een originele Canonbatterij bij de lokale fotoboer meer dan 90 € moeten batterij moeten betalen. In Aken bij ac foto betaal je voor de grip een kleine 150 €. Ga anders ook eens kijken bij www.fotokoch.de . Uitstekende site met redelijke prijzen en wat bijkomende info. Is wel wat verder dan Aken.
                    Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

                    Comment


                    • #11
                      Re: batterijgrip 300D

                      €139 voor de grip en €29.90/batterij (niet-origineel) bij Top-Foto...
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: batterijgrip 300D

                        Oorspronkelijk geplaatst door wim_py007
                        waar gezien voor € 128, was dit INC batterijen ?

                        Admin: ongeoorloofd posten van link
                        Last edited by peter; 26 augustus 2004, 14:06. Reden: Admin: ongeoorloofd posten van link
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Re: batterijgrip 300D

                          Kijk hier eens, hier is de link
                          URL removed
                          Komaan jongens, dit is toch maar al te gortig !
                          In het verleden mocht de heer Otto geen links posten naar zijn eigen winkel. Nu doet hij dat opnieuw, na vele terechtwijzingen...heeft dat misschien te maken met de sponsoring van voornoemde aan BD..."infotainment" heet zoiets bij Vitaya en consoorten...

                          Maar wat nog erger is, de naam en reputatie van de Duitse winkel "Topfoto" wordt hier gewoonweg misbruikt, en verwijst naar dezelfde louche Belgische webshop als die tientallen andere URL's die hier te pas en te onpas opduiken.
                          Wat is het volgende ? www.powerinnumbers.be ? www.adorama.be ?
                          Last edited by peter; 26 augustus 2004, 14:10. Reden: Admin: verwijderen URL in quote
                          Mark (300D)

                          Comment


                          • #14
                            Re: batterijgrip 300D

                            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                            Kijk hier eens, hier is de link
                            URL removed

                            als trouwe klant bij Topfoto, is die Otto Knap nu toch wel heel laag in mijn achting gezakt...

                            heb trouwens de link naar deze thread doorgestuurd naar Ingo
                            Last edited by peter; 26 augustus 2004, 14:11. Reden: Admin: verwijderen URL in quote

                            Comment


                            • #15
                              Re: batterijgrip 300D

                              is idd erg laag
                              http://www.vannecke.be
                              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                              Comment

                              Working...
                              X