Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

    To get strong, you said I needed my vitamins.-1 by Smith De Westelinck

  • #2
    Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

    leuk concept, mooie sfeer
    Sterke plaat waar ik van hou...
    Ik twijfel wel over het positie van het gezicht. Zou het sterker zijn mocht ze haar hoofd recht houden?
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

      Totaal beeld af
      Cover gewoon Top !!!!

      Comment


      • #4
        Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

        vooreerst wil ik zeggen dat ik blij ben dat er nog eens een NDW passeert.
        Licht op het gezicht vind ik heel mooi....de decay van je 1- light setup niet. witte lijntjes cement rechtsboven en rechtsonder had ik eruitgehaald. Zou ook het haar gecloned hebben over de witte delen linksonder, zeker over het strookje in de hoek.
        Maar wat me het meeste tegenzit, mede door de pose, is de kraan (?) die hier een bankschroef lijkt die haar hoofd zo houdt.
        Heb hier wel veel op aan te merken, maar dit is waarschijnlijk wel het boeiendste beeld deze week hier.
        Cool idee en prachtig verhaal en knappe uitvoering en verbeelding.
        Als ik je foto's zie, moet ik altijd aan atom egoyan denken. aan zijn beeldvoering in 'the adjuster' vooral.
        Is dat zo'n 2 persoonsbad...waar twee personen inkunnen maar dan in de tegenovergetelde richting? Ik heb ook zo'n bad...bij mij staat de kraan aan de andere kant.
        Last edited by ineedair; 31 maart 2016, 21:21.
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

          Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
          vooreerst wil ik zeggen dat ik blij ben dat er nog eens een NDW passeert.
          Licht op het gezicht vind ik heel mooi....de decay van je 1- light setup niet. witte lijntjes cement rechtsboven en rechtsonder had ik eruitgehaald. Zou ook het haar gecloned hebben over de witte delen linksonder, zeker over het strookje in de hoek.
          Maar wat me het meeste tegenzit, mede door de pose, is de kraan (?) die hier een bankschroef lijkt die haar hoofd zo houdt.
          Heb hier wel veel op aan te merken, maar dit is waarschijnlijk wel het boeiendste beeld deze week hier.
          Cool idee en prachtig verhaal en knappe uitvoering en verbeelding.
          Als ik je foto's zie, moet ik altijd aan atom egoyan denken. aan zijn beeldvoering in 'the adjuster' vooral.
          Is dat zo'n 2 persoonsbad...waar twee personen inkunnen maar dan in de tegenovergetelde richting? Ik heb ook zo'n bad...bij mij staat de kraan aan de andere kant.
          -explain: de decay van je 1-light... Want daar ben ik niet mee.

          - Het is geen tweepersoonbad, maar wel een formaatje groter. De 'kraan' achter het model is eigenlijk een glazen pot waar snoep inzit.

          Comment


          • #6
            Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

            Cool - toffe , interessante en aparte plaat / portret !!!
            Misschien één puntje - vermits het toch een set-up is ; de sinaasappels achter haar hoofd halen de focus een beetje weg ..............
            Grtn Thierry

            Comment


            • #7
              Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

              knappe plaat,Gave compo!
              eos 600 d
              lens 18-135 canon 10-22canon

              Comment


              • #8
                Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

                voor mij iets "te donker".. maar die ogen
                Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                Comment


                • #9
                  Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

                  decay = de manier waarop je licht sterft....en dat is altijds sneller dan verhoopt. bij een idee als dit komt een hele opstelling kijken....at least, zo zie ik het, zo zou ik het aanpakken.
                  maar geen zorgen....de meeste beelden van fotografen die met fotografie hun brood verdienen zijn tenenkrullend en komen zelfs niet in de buurt, laat staan dat hun ambitie zover reikt.....maar dat weet je zelf ook wel.
                  Last edited by ineedair; 3 april 2016, 22:49. Reden: typo error
                  My Website : http://www.ineedair.org
                  Music / Painting / Motion Graphics / Image
                  Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                  Comment


                  • #10
                    Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

                    Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                    vooreerst wil ik zeggen dat ik blij ben dat er nog eens een NDW passeert.
                    Licht op het gezicht vind ik heel mooi....de decay van je 1- light setup niet. witte lijntjes cement rechtsboven en rechtsonder had ik eruitgehaald. Zou ook het haar gecloned hebben over de witte delen linksonder, zeker over het strookje in de hoek.
                    Maar wat me het meeste tegenzit, mede door de pose, is de kraan (?) die hier een bankschroef lijkt die haar hoofd zo houdt.
                    Heb hier wel veel op aan te merken, maar dit is waarschijnlijk wel het boeiendste beeld deze week hier.
                    Cool idee en prachtig verhaal en knappe uitvoering en verbeelding.
                    Als ik je foto's zie, moet ik altijd aan atom egoyan denken. aan zijn beeldvoering in 'the adjuster' vooral.
                    Is dat zo'n 2 persoonsbad...waar twee personen inkunnen maar dan in de tegenovergetelde richting? Ik heb ook zo'n bad...bij mij staat de kraan aan de andere kant.
                    Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                    decay = de manier waarop je licht sterft....en dat is altijds sneller dan verhoopt. bij een idee als dit komt een hele opstelling kijken....at least, zo zie ik het, zo zou ik het aanpakken.
                    maar geen zorgen....de meeste beelden van fotografen die met fotografie hun brood verdienen zijn tenenkrullend en komen zelfs niet in de buurt, laat staan dat hun ambitie zover reikt.....maar dat weet je zelf ook wel.
                    Een iets latere reactie.

                    Je idee van de voegen bovenaan weg te laten maakt wel zin, net als de 'glazen snoeppot' die wat ongelukkig achter haar hoofd staat.

                    Het is lastig om zo'n kritiek te krijgen, niet omdat ik de kritiek krijg, maar omdat ik nog die fouten blijf maken.
                    Graag zou ik naar mooie gecomponeerde beelden willen gaan. En dit met een zeer filmische uitstraling.
                    Dus kritiek is altijd welkom, maar het is soms een pijnlijke confrontatie dat je beelden opstelt waarin je toch nog van die 'domme' fouten maakt.
                    Of waar je dingen over het hoofd ziet, waarvan je weet dat ze je beelden toch minder sterk maken.

                    Over het algemeen ben ik wel blij met de richting waar ik op zit. Al wil ik het verder, veel verder drijven.
                    Concepten komen meer binnen, en het uitwerken ervan gaat steeds verder in de diepte. Maar er is nog zoveel te leren en toe te voegen.
                    Ik hoop dat ik jullie met nieuw en beter werk mag 'overweldigen' :-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

                      Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht

                      Het is lastig om zo'n kritiek te krijgen, niet omdat ik de kritiek krijg, maar omdat ik nog die fouten blijf maken.
                      We gaan allemaal, altijd fouten blijven maken... we kunnen enkel proberen er zo weinig mogelijk te maken ;-)

                      Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
                      Ik hoop dat ik jullie met nieuw en beter werk mag 'overweldigen' :-)
                      Ik kijk er al naar uit; want het werk is ,zoals door anderen vermeld, zeer mooi/interessant!
                      Super goed bezig!
                      "Time isn't money... Time is precious"

                      Comment


                      • #12
                        Re: You said for me to be strong, I need to have my vitamins.

                        Ik ben er weg van. Ik kan alleen maar dromen van dergelijke beelden.
                        Knap beeld, mooie dramatiek, prachtig technisch uitgevoerd.
                        Misschien enkele schoonheidsfoutjes, maar in dit geval kan je zelfs via PS weg-/bijwerken
                        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                        Mijn fotoalbums

                        Comment

                        Working...
                        X