Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Less is more

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Less is more

    Net terug van een skireis maar heb wel een gescheurde ligament en kruisband aan overgehouden....
    Gelukkig heb ik enkele foto's genomen want de komende maanden zal ik dat moeten missen....pffff!


    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Less is more

    Sterkte gewenst Pascale, skiën lijkt me toch redelijk gevaarlijk te zijn.
    Het bijzonderste is dat je goed hersteld en niets aan overhoud.

    Grtz, Luc
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Less is more

      Fijne foto met gevoelige skilijnen die de witte vlakte tot leven brengt De schuur staat wat scheef weggezakt dus zal de opname, of de presentatie, ook schuin genomen zijn maar is geen erge stoornis. Ik merk net boven de schuur de put waar je ongeval is gebeurd en wens je een spoedig herstel.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Less is more

        Een spoedig herstel gewenst Tantine , in deze opname heb je het wit van de sneeuw mooi onder kontrole , fijn met al die kris kras skisporen.
        Groeten Leon
        http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
        Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

        Comment


        • #5
          Re: Less is more

          oei Pascale, ook dat nog! het zit je niet mee.
          gelukkig wel een leuke foto kunnen maken, plezant kijken met die lijntjes en dan het huisje als rustpunt
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Less is more

            Oorspronkelijk geplaatst door dacale Bekijk bericht
            Een spoedig herstel gewenst Tantine , in deze opname heb je het wit van de sneeuw mooi onder kontrole , fijn met al die kris kras skisporen.
            Ook mijn mening, zorg maar dat je snel geneest opdat je volgend jaar weer kunt gaan om te skiën (en niet alleen om foto's te maken) !
            "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

            Comment


            • #7
              Re: Less is more

              Mooi vastgelegd en spijtig te horen dat het ginder verkeerd gegaan is, veel beterschap Pascale
              Heb wel de indruk dat het schuurtje er wat scheef gezakt bij staat, maar is niet echt storend
              Prima details in het wit, wat een drukte aan al die sporen te zien

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Less is more

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Mooi vastgelegd en spijtig te horen dat het ginder verkeerd gegaan is, veel beterschap Pascale
                Heb wel de indruk dat het schuurtje er wat scheef gezakt bij staat, maar is niet echt storend
                Prima details in het wit, wat een drukte aan al die sporen te zien

                grts
                Sieg
                Van mij ook beterschap, Pascale.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Less is more

                  Dat je weer snel de oude mag zijn en we van uw mooie foto's kunnen genieten. mooie foto
                  Groetjes, Herman.
                  Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Less is more

                    Snel beterschap voor je Pascale en hopelijk dat het toch moest gebeuren dat dit dan op je laatste dag van jullie vakantie zal geweest zijn al is het altijd beter dat je dit moet mee maken.
                    Dus nu tijd voor in het archief ze snuisteren want daar zit waarschijnlijk nog mooi werk dat hier mag gezien worden.

                    Nu de foto: prachtig lijnenspel in de sneeuw en ergens boven het chalet is er ene die een bocht maakten naar links en de tunnel in ging. Het wit goed onder controle.

                    Gr, Daniel.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Less is more

                      Bedankt voor jullie reacties!
                      Volgend jaar zal ik niet mogen skiën maar misschien kan ik mij dan volledig toespitsen om sneeuwlandschappen te fotograferen

                      IVM de schuur...die was zo... een beetje schijnbedrog door de hoeveelheid sneeuw er rond.

                      De andere foto's die ik hier nog zal plaatsen zullen allemaal uit mijn archief zijn....zal wat opzoekwerk zijn

                      Gr Pascale
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment

                      Working...
                      X