Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom Timelapse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom Timelapse

    Beste mensen,

    Iemand ervaring met bovengenoemd programma ?
    Even bijvermelden dat ik een leek ben op gebied van timelapse..

    Ik hoor het graag

    Mvg
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

  • #2
    Re: Lightroom Timelapse

    Ik heb daar de testversie van gedownload en wat meegespeeld maar niet echt in detail.

    Het leek me vrij eenvoudig om te gebruiken. Alleen had ik slechts een 25-tal foto's die ik kon gebruiken. Leverde wel een tof filmpje op.

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom Timelapse

      Ik gebruik LRTimelapse voor timelapse mee te maken. Ik heb wel video's bekeken op youtube anders zou het mij niet gelukt zijn.
      Het eindresultaat is zeer goed te noemen.
      Je kan zelfs in 4K exporteren, heel handig als je wilt pannen of zoomen. Voor dit heb je wel een videobewerkingsprogramma nodig zoals Adobe Premiere.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom Timelapse

        Ik heb er ondertussen ook een aantal video's van bekeken.
        Maar ik dacht eens gezien te hebben in een tutorial dat er ook een soort ' stabilisatie software' nodig is. Als je een timelapse zou maken met steeds een verschillend camerastandpunt zou deze software ervoor zorgen dat het beeld meer stabiel is, minder schokkerig dus. Iemand hiermee bekend ?
        Last edited by mel7; 31 maart 2016, 15:47.
        Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
        www.ginodepreter.com

        Comment


        • #5
          Re: Lightroom Timelapse

          Geen idee. In Premiere kan je met "warp stabilizer' videobeelden stabiliseren. Misschien kan je dat toepassen nadat je de timelapse gemaakt hebt.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment

          Working...
          X