Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reacties zijn welkom!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Reacties zijn welkom!!!

    JoostVH Photography
    www.joostvh.be

  • #2
    Re: Reacties zijn welkom!!!

    mooi compo , fijne sfeer , was het de bedoeling dit zo blauw af te werken.
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

    Comment


    • #3
      Re: Reacties zijn welkom!!!

      Niet mijn goesting qua omzetting.
      Denk ook dat hij wat naar rechts kanteld (zie weerspiegeling in het water)

      Comment


      • #4
        Re: Reacties zijn welkom!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door dacale Bekijk bericht
        mooi compo , fijne sfeer , was het de bedoeling dit zo blauw af te werken.
        Ja. Het blauw was bedoeld omdat er een blauwe schijn was. Ik heb het enkel versterkt
        JoostVH Photography
        www.joostvh.be

        Comment


        • #5
          Re: Reacties zijn welkom!!!

          Lekker mysterieus met groot vignet, ik hou daar wel van. Lijkt inderdaad wel een beetje naar rechts te kantelen
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Reacties zijn welkom!!!

            Foto lijkt inderdaad niet recht te staan, maar naar mijn smaak is hier alles wat overdreven. Voor mij te blauw en teveel vignet. Maar dat is natuurlijk smaak, en het is duidelijk dat dit jouw bedoeling was (en als dusdanig dus geslaagd).
            "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

            Comment


            • #7
              Re: Reacties zijn welkom!!!

              De sfeer was er in elk geval en het staat vrij goed in beeld, de bewerking is ook mijn smaak niet
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Reacties zijn welkom!!!

                Ik denk dat het origineel goed genoeg was om het verder zo extreem te bewerken
                Foto staat inderdaad scheef, met een spiegeling valt dit nog harder over
                Door je extreme bewerking komt het geheel kitscherig over, maar misschien is dat wel je bedoeling ... indien wel is deze opzet geslaagd

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Reacties zijn welkom!!!

                  Vreemd dat iedereen zegt dat de foto scheef staat. Ik heb de foto horizontaal getrokken. Het feit dat de bomen scheef staan telt niet zeker? En ja, de mist en blauwe schijn hebben me overtuigd om dit een beetje over the top te trekken. Het wijkt af van de standaard landschap foto, dat weet ik maar ik ben dan ook op zoek naar het andere beeld.

                  Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
                  JoostVH Photography
                  www.joostvh.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reacties zijn welkom!!!

                    het gaat hem niet over de bomen de bomen kunnen scheef staan maar er loopt een lichte verkleuring evenwijdig met de oever waardoor je direct een scheve indruk krijgt.
                    Sfeer ziet er goed uit en meer kan je ook niet zeggen want de kwaliteit is ondermaats. Wat volgens mij ligt aan het verkleinen... Dus daar zou ik eens aan werken. Als je bv. toch bezig bent in photoshop kan je makkelijk een versie opslagen voor web... Daar kan je je verkleinen en je kwaliteit onder controle houden.
                    Ook de titel is in mijn ogen niet passend bij je beeld ;-)
                    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                    Freelance bedrijfsfotograaf
                    klikerdeklik hier voor mijn website!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reacties zijn welkom!!!

                      Als je zelf over deze afwerking tevreden bent , is het goed. Smaak hebben we te respecteren.
                      Ik heb eens een lijntje getrokken van een bepaalde tak, en zijn reflectie, en geconstateerd dat de foto zeker scheef staat.
                      Een reflectie staat nl. altijd precies loodrecht eronder.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment

                      Working...
                      X