Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lake Bohinj 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lake Bohinj 4

    next
    deze keer vanop ongeveer dezelfde plaats als de vorige, maar met ander licht.







    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

  • #2
    Re: Lake Bohinj 4

    Duidelijk een foto in 2 delen. Mooi contrast tussen het heldere water en de bewolkte lucht.
    Persoonlijk vond ik de andere beter. Moet deze nog eens een aantal keer bekijken, misschien verander ik dan van mening
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Lake Bohinj 4

      Supermooie reeks!!! Proficiat!

      Mvg Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Lake Bohinj 4

        Knappe doto, de andere moet ik nog eens bekijken.

        Comment


        • #5
          Re: Lake Bohinj 4

          De meest abstracte van het reeksje. Dat maakt hem ontzettend boeiend om naar te kijken !!
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Lake Bohinj 4

            De onderkant vind ik geweldig, het bovenste kijkt mij wat moeilijk door net wat teveel mist waardoor ik het totaalbeeld minder vind dan je andere beelden van deze locatie waar ik 1 en 2 nog steeds de besten van vind.
            Je mag mij wel altijd nog verrassen met beter want dat lijkt mij daar een erg interessante omgeving (voor romantische zieltjes)
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Lake Bohinj 4

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              De onderkant vind ik geweldig, het bovenste kijkt mij wat moeilijk door net wat teveel mist waardoor ik het totaalbeeld minder vind dan je andere beelden van deze locatie waar ik 1 en 2 nog steeds de besten van vind.
              Je mag mij wel altijd nog verrassen met beter want dat lijkt mij daar een erg interessante omgeving (voor romantische zieltjes)
              Is ook mijn mening. En je mag me ook blijven verrassen met dit soort foto's.
              "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

              Comment


              • #8
                Re: Lake Bohinj 4

                Weer mooi gemaakt vanuit dat lage standpunt met een mooie weidsheid
                De vorige opnames waren voor mij ook een pak beter, hier mis ik toch het eigenlijke landschap wat

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Lake Bohinj 4

                  Merci voor de reacties, de beste foto's van de reeks zijn idd de revue al gepasseerd vrees ik, dit is de overschot
                  Maar vond dit toch ook wel een leuk beeld, is compleet anders dan de vorige.
                  groeten, Kristof
                  Canon EOS 5D mkII

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lake Bohinj 4

                    Misschien dat jullie mij een eigenwijs mannetje vinden, maar bekijk deze foto eens op een andere manier.
                    Maak een z/w omzetting en zie wat er dan gebeurt : Een prachtig harmonisch lijnenspel en 51 tinten grijs.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lake Bohinj 4

                      Je voelt de kilte van de omgeving bij het zien van dit mooi zicht.
                      Ik volg wel de reactie om deze eens om te zetten naar zw.

                      Gr, Daniel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lake Bohinj 4

                        De bovenkant is heel mooi...zeker met die lage wolken en het licht op de heuvels. Maar mis hier de reflectie er van op het water. Maar daar kan jij weinig aan doen.
                        Toch een mooi geslaagde foto!
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lake Bohinj 4

                          dank voor alle reacties!
                          groeten, Kristof
                          Canon EOS 5D mkII

                          Comment

                          Working...
                          X