Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betrapt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Betrapt

    Mijn petekind, stiekem aan de paaseieren begonnen.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Betrapt

    Wat een schatje

    Ze denkt precies, ik ben dan wel betrapt maar dat ei geef ik niet meer af hoor.

    We hebben hier drie van die kapoentje rondlopen (kleinkinderen) waarvan ééntje mijn petekind is.

    Jammer dat ze zo snel groot worden,hé
    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

    https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

    Comment


    • #3
      Re: Betrapt

      Oorspronkelijk geplaatst door The digital hunter Bekijk bericht
      Wat een schatje

      Ze denkt precies, ik ben dan wel betrapt maar dat ei geef ik niet meer af hoor.

      We hebben hier drie van die kapoentje rondlopen (kleinkinderen) waarvan ééntje mijn petekind is.

      Jammer dat ze zo snel groot worden,hé
      Volledig akkoord hiermee :-)

      Toffe foto met dat ene oog zo mooi . En wat een blonde haren ..................

      Grtn Thierry

      Comment


      • #4
        Re: Betrapt

        Dank je voor het mooie commentaar.
        Dat bleef wel wat uit, en dus was ik deze foto bijna vergeten. Ik heb er een hele reeks gemaakt (bijna candid camera), maar had deze als eerste afgewerkt. De reden waarom er eerst geen commentaar kwam, lag volgens mij aan de zeer beperkte scherpte: buiten het oog is er eigenlijk niets scherp, en dat kan ook moeilijk bij f/3.2. Het was vrij donker, ik moest mijn ISO opvijzen tot 800 om flash te vermijden, en dan nog opletten dat het kind me niet direct in de gaten kreeg.
        Wij hebben twee zoons, maar die hebben ons vier kleindochters geschonken. Allen tussen 9 en 3 jaar oud. Van de oudste hoop ik eerstdaags een meer geposeerde foto te posten.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X