Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

outlook vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • outlook vraagje

    ik heb een adres ingetypt, waarvan de eerste letter begon met een kleine letter, maar met een hoofdletter moest zijn.
    Als ik dat nu wil verbeteren wordt dit altijd terug op de kleine letter gezet, ik krijg dit maar niet goed
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: outlook vraagje

    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    ik heb een adres ingetypt, waarvan de eerste letter begon met een kleine letter, maar met een hoofdletter moest zijn.
    Als ik dat nu wil verbeteren wordt dit altijd terug op de kleine letter gezet, ik krijg dit maar niet goed
    In emailadressen speelt het geen rol of je hoofd of kleine letters gebruikt. Dus voor het versturen speelt het geen rol.

    Ik vermoed dat je de "aanvullijst" bedoelt in Outlook als je een emailadres invult. Na de 1e letter in te tikken krijg je dan een lijst van emailadressen die je vroeger al eens hebt gebruikt, beginnende met die letter(s).
    In die lijst zie je rechts naast de emailadressen een "X" staan : daarmee kan je dat adres uit die lijst verwijderen.

    Als je het dan juist terug invult, zou je hier geen last van mogen hebben.
    Je kan uiteraard ook met de lijst van contactpersonen werken : als het daar juist is ingevuld, hoef je die enkel aan te klikken.
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: outlook vraagje

      Neen, was een nieuw contact en telkens ik de/het "x" gebruik, komt het eerste foutief adres terug en het wordt niet verzonden omdat het adres verkeerd is...
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: outlook vraagje

        Dan moet je toch ergens iets anders fout hebben.
        Hoofd of kleine letters speelt echt geen rol. Heb net eens een email naar mezelf gestuurd in EmAiL@EmAiL.be formaat en dat komt gewoon toe...
        En hier blijkt die "X" wel te werken. Bij jou moet toch nog iets anders de oorzaak zijn.

        Meestal zijn emailadressen volledig in kleine letters, maar eigenlijk speelt het echt geen rol. Met wachtwoorden voor een email-account is dat wel anders natuurlijk...
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: outlook vraagje

          Nog even vermelden dat het outlook is van het oude hotmail ...
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #6
            Re: outlook vraagje

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Neen, was een nieuw contact en telkens ik de/het "x" gebruik, komt het eerste foutief adres terug en het wordt niet verzonden omdat het adres verkeerd is...
            Zoals aangehaald door polleke_cgc ... wat betreft "Outlook".
            U maakt nu een nieuwe e-mail aan, u typt in het "aan" vak de eerste letters van de foutieve naam, zodra die voorgesteld wordt mag je klikken op het kruisje dat er naast komt te staan, dan verwijder je de naam uit de lijst van voorgestelde namen.
            Je typt dan de naam zoals het hoort en dan zal die vanaf dan altijd zo voorgesteld worden.
            Maar voor het verzenden van e-mail heeft hoofd- of kleine letters geen enkele invloed mits niet hoofdlettergevoelig.
            Als het niet bezorgd kan worden, is er zeker iets anders fout in het e-mailadres (tenzij je melding krijgt van mailbox vol).
            Wat je verder aankaart ... Outlook is een programma, Hotmail is een account.
            Gebruik je die Hotmail account vanuit Outlook of was Outlook een verkeerde vermelding?

            Let op, er is een verschil tussen Outlook en Outlook.com ... wat verwarrend dat ze die naam gebruikt hebben natuurlijk.
            De manier van werken is volgens wat ik denk hetzelfde.
            Last edited by VerSeg; 29 maart 2016, 16:32.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: outlook vraagje

              Bedankt, ik zie wel verder, het was op een ander, waar ik nu niet meer ben
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: outlook vraagje

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Nog even vermelden dat het outlook is van het oude hotmail ...
                Dan kan je beter de history van je browser eens clearen (forms, ...).
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: outlook vraagje

                  Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                  Dan kan je beter de history van je browser eens clearen (forms, ...).
                  En als de account geconfigureerd is in een e-mail applicatie zoals Outlook?

                  Ik kan tot nu toe nog niet opmaken dat het via webmail gebeurde.
                  Met die forms is alles weg van alle websites.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment

                  Working...
                  X