Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met FotoMagico? - Alternatieven voor Mac?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaring met FotoMagico? - Alternatieven voor Mac?

    Wie heeft ervaring met FotoMagico van Boinx?
    De beschrijving en uitleg op het www zijn positief maar ...
    De download om het programma 5 dagen uit te testen werkte bij mij minder dan een 1/2 uur. Daarna werd een licentie key gevraagd en stopte het programma met werken. Vervelend en bedenkelijk.

    Zijn er nog alternatieven voor op Mac. Vroeger onder Windows gebruikte ik Proshow Gold met grote tevredenheid. Spijtig enkel voor Windows.

    mvg

    dirk g

    ===================

    Gezien de 0% reactie heb ik blijkbaar mijn vraag niet goed gesteld/geformuleerd.
    Welk programma gebruiken jullie om een slide-show te maken waarbij beelden en muziek samen kunnen afgespeeld worden op verschillende dragers zoals DVD, iPad of PC.
    Sommigen gebruiken Microsoft Powerpoint maar dat is nu echt niet wat ik zoek. Vroeger gebruikte ik Proshow Gold op mijn PC. Dit werk echter niet op een Mac.
    Vandaar de vraag wat gebruiken jullie om slide-shows te maken?

    mvg
    dirk g
    Last edited by dlg; 29 maart 2016, 16:51.

  • #2
    Re: Ervaring met FotoMagico? - Alernatieven voor Mac?

    In mijn Windows tijdperk steeds PicturesToExe gebruikt. Vond ik absoluut de beste slideshow software. Jammer genoeg niet beschikbaar voor Mac. Sinds mijn overschakeling gebruik ik nu Fotomagico. Eveneens zeer behoorlijk en snel in het creeeren van stand-alone slideshows. Heel tevreden van, kan ik zeker aanbevelen. Veel succes.

    Oorspronkelijk geplaatst door dlg Bekijk bericht
    Wie heeft ervaring met FotoMagico van Boinx?
    De beschrijving en uitleg op het www zijn positief maar ...
    De download om het programma 5 dagen uit te testen werkte bij mij minder dan een 1/2 uur. Daarna werd een licentie key gevraagd en stopte het programma met werken. Vervelend en bedenkelijk.

    Zijn er nog alternatieven voor op Mac. Vroeger onder Windows gebruikte ik Proshow Gold met grote tevredenheid. Spijtig enkel voor Windows.

    mvg

    dirk g

    ===================

    Gezien de 0% reactie heb ik blijkbaar mijn vraag niet goed gesteld/geformuleerd.
    Welk programma gebruiken jullie om een slide-show te maken waarbij beelden en muziek samen kunnen afgespeeld worden op verschillende dragers zoals DVD, iPad of PC.
    Sommigen gebruiken Microsoft Powerpoint maar dat is nu echt niet wat ik zoek. Vroeger gebruikte ik Proshow Gold op mijn PC. Dit werk echter niet op een Mac.
    Vandaar de vraag wat gebruiken jullie om slide-shows te maken?

    mvg
    dirk g

    Comment


    • #3
      Re: Ervaring met FotoMagico? - Alernatieven voor Mac?

      Moderator Note: Verplaatst van 'Reisfotografie' naar 'Software' waar deze vraag beter op haar plaats is
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Ervaring met FotoMagico? - Alernatieven voor Mac?

        Onder Windows zijn alleen PictureToExe en MObject nog uitgebreider dan Fotomagico 5.
        Onder Mac weet ik momenteel geen betere soft om diaporama’s te maken.
        De laatste versie (5) laat toe om snel mooi uitziende presentaties te maken.
        Tot zes lagen foto’s en drie lagen audio, ruim voldoende voor de meeste toepassingen.
        Met de Snippets, (gebruiksklare modellen), alsook het ter beschikking stellen van gratis audio is dit programma zeker de moeite waard.
        Nadeel voor sommige, niet in het Nederlands beschikbaar (Engels, Duits en Frans) en de tutorials (lessen) en de help enkel in het Engels.

        Comment


        • #5
          Re: Ervaring met FotoMagico? - Alernatieven voor Mac?

          Dank Moderator om mijn vraag te verplaatsen.
          Ik heb ondertussen Fotomagico 5 aangekocht en reeds wat 'gespeeld'met de soft.
          Mijn eerste indruk is dat dit programma zeker de moeite is maar er is wel een leercurve die men moet doorlopen.
          Sommige logica ontgaat mij nog maar dat ligt wel aan mij ;-)).
          Aan allen bedankt voor de reactie
          dirk g

          Comment

          Working...
          X