Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelle herstelling bij topfoto-online.de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snelle herstelling bij topfoto-online.de

    Ik wil via deze weg mijn vreugde uiten voor de snelle reparatie onder garantie bij topfoto-online.de. Mijn Nikon Coolpix 3200 bleek meteen na aankoop defecten te vertonen aan het lcd-scherm. Met schrik in het hart heb ik de camera begin augustus opgestuurd naar Duitsland voor herstelling. Die werd vandaar doorgestuurd naar Nikon Duitsland. Vandaag 25 augustus kreeg ik die al in goede staat terug : kostprijs voor verzending naar Duitsland: 3,5 euro. Ik wil dit toch wel even meegeven mochten forumleden nog twijfelen om te kopen op dit adres.

  • #2
    Re: Snelle herstelling bij topfoto-online.de

    en hoe en met wat heb je je camera dan opgestuurd??
    bd0379be

    Comment


    • #3
      Re: Snelle herstelling bij topfoto-online.de

      Begin augustus kan toch meer dan 3 weken betekenen dat je zonder toestel zat dan ...

      Akkoord dat de service snel is rekening houdend met transport naar Duitsland. Topfoto heeft het dan toch goed opgevolgd blijkbaar.

      Nu toch even een vraag, heb je dan meer dan een week na aankoop gewacht voor het melden van het defect? In princiepe worden alle toestellen die bij aankoop direct (binnen de week) defect zijn als DOA aanzien en geruild tegen een nieuw.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Snelle herstelling bij topfoto-online.de

        Ik heb het toestel inderdaad 3 weken moeten missen . Ik heb het wel eerst opgestuurd naar Topfoto. Vandaar heeft de hr. Ingo het doorgestuurd naar Nikon Duitsland voor herstelling onder garantie. Achteraf moest het natuurlijk nog eens opgestuurd worden naar mij. Ik vind 3 weken in dit geval zeker in een vakantieperiode een redelijke termijn en denk dat ik niet beter bediend zou zijn mocht ik ter plaatse gekocht hebben.

        Het is natuurlijk wel een voordeel dat ik het niet naar Duitsland hoefde te sturen. Topfoto heeft immers een postbus in België waardoor ik gebruik kon maken van een gewoon postpakket met port voor een binnenlandse zending.

        Ik had het toestel van 23.06.04 (factuurdatum) . Het vertoonde aanvankelijk geen gebreken tot er af en toe ruis kwam op het lcd-scherm. Dit werd geleidelijk slechter tot het lcd-scherm helemaal niet meer oplichtte en grijs bleef met ruis . De camera heb ik op 3 augustus verstuurd en op 25 augustus weer in perfecte staat bij mij aangekomen.

        Comment

        Working...
        X