Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwing voor slechte BH Photo Video return policy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarschuwing voor slechte BH Photo Video return policy

    Als een beginnende fotograaf, heb ik contact opgenomen BH voor advies over een softbox paraplu die ik alleen kan kopen in de Verenigde Staten.
    Er was veel twijfel tussen twee modellen bij het gebruik op Elinchrom ELB 400 flitsers.
    Dus ik praatte met hun sales support, met de vraag om advies voor het specifieke doel. Hij nam de tijd en kwam terug met een duidelijk antwoord, met vermelding van het 8mm model was wat ik nodig had.
    Dus ik bestelde, betaalde verzending naar Europa, extra importkosten etc.
    Nu was ik klaar, maar mijn Elinchrom flash set (lokaal gekocht) was er nog niet. Zodra ze arriveerden testte ik het uit, alleen maar om op te merken dat de 8mm niet paste.

    Deze week heb ik contact opgenomen BH en ze zeiden dat ik niet kon rekenen op de terugkeer, omdat hun 30d. return policy voorbij was.
    Werkelijk, de modifier is tot vandaag ongebruikt omdat ik geen enkel apparaat heb om het op te passen, en zij verschuilen zich achter een terugkeerbeleid!

    In alle eerlijkheid, ik probeerde uit te leggen dat het ding nog in zijn originele doos zat , onaangetast was, maar het was alsof ik was in gesprek was met een robot "30 dagen, kan ik u met iets helpen."
    Alsof ik dit niet eerder zou uitproberen als ik kon!

    BH, zou beter moeten weten: in plaats van elke keer het gesprek te sturen in de richting van een aantal regels, moeten ze proberen om zich te concentreren op het echte probleem, zij waren degenen die slecht advies gaven in de eerste plaats.
    Maar blijkbaar betekent een stuk papier meer voor hen dan het rechttrekken van de fouten die ze maakten.

    Ze kiezen beleidsregels boven de rede, dus in tegenstelling tot hen te prijzen zoals ik jaren voorheen deed, zal ik met dezelfde volharding mijn verhaal vertellen om andere klanten te waarschuwen. Het is triest om te zien dat vandaag de dag klantentevredenheid nauwelijks nog betekenis heeft.

    Voor mij is het simpel. Als dit resultaat niet verandert, zal ik elders investeren voor mijn vak en repost dit verhaal voor iedereen die het wil horen.
    Last edited by Kurt VanSchaeybroeck; 27 maart 2016, 22:32.

  • #2
    Re: Waarschuwing voor slechte BH Photo Video return policy

    Is ook een waarschuwing voor overhaast iets bestellen terwijl je weet dat je het niet kunt testen bij ontvangst.


    30 dagen return is idd. 30 dagen ...
    Last edited by Empe; 28 maart 2016, 00:37.

    Comment

    Working...
    X