Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spaarbekken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Spaarbekken


  • #2
    Re: Spaarbekken

    Een moeilijke, qua beoordeling voor mij en qua belichting voor u.
    De tak bovenaan links is coor mij niet nodig, deze is te klein om een meerwaarde te kunnen boeden, en net te groot om niet te storen.
    Ik had er onderaan waarschijnlijk nog een stukje af gedaan.
    Wel een mooie krachtige omzetting.

    Ik had ook een beetje de indruk dat hij helt naar rechts, maar hierover zal ik mijn mening herzien, te refereren op de zendmast in het midden die toch behoorlijk recht lijkt te staan.

    Comment


    • #3
      Re: Spaarbekken

      Redelijk hard afgewerkt maar het misstaat eigenlijk niet
      Zelf zou ik 'm eerst rechtzetten, dan een stuk van de bovenkant afhalen tot er 16/9 overblijft en het takje dat overblijft links even wegwerken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Spaarbekken

        Niet mijn smaak, maar omdat een forum er is om verschillende meningen/smaken te delen, toch mijn gedachten.
        Naar mijn idee te hard, het riet belemmert het zicht en de tak bovenaan had van mij er niet op hoeven staan.
        De belichting heb je wel knap gedaan !
        Niets van aantrekken hoor. Ik ben wel eerlijk , maar zeker de kwaaiste niet.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Spaarbekken

          wel ik heb die al een paar keer bekeken en ik twijfel over de bewerking ,soms vind ik hem goed en dan weer te hard; zeker de tak in de hoek die zou ik wegdoen.
          mvg

          Comment


          • #6
            Re: Spaarbekken

            De kracht van de zon maakt voor mij de foto. Over de harde weergave een beetje twijfels maar minder doet misschien afbreuk aan de sfeer.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X